FORTWO 451 MHD 52kW 2010 Problém s topením
Napsal: čtv 14 črc 2016, 16:20
Problém s topením ForTwo 451 MHD 2010 52kW (pro osvícené rádce a místní šamany, VIN kód v mém profilu)
Motor teplý, chladič a expanzní nádoba teplá, sahara spíná, ALE topení nehřeje... potrubí studené... máte nějaký nápad co s tím?
mé úvahy jak funguje vytápění? (podpořte nebo vyvraťte)
tzv. malý okruh chlazení ? tj. okruh vytápění interiéru vede z víčka termostatu ta užší hadice,
kapalina proudí z bloku motoru kolem termostatu, který tím zahřívá a přispívá tak k jeho funkčnosti, tento okruh není závislý na termostatu
potrubím voda teče do výměníku - radiátoru v kabině, z výměníku přes expanzní nádobu, nahoru do chladiče odkud je spodní částí chladiče odváděna potrubím do sání vodní pumpy.
Celý okruh je tedy bez ventilů a uzávěrů, teplý vzduch do kabiny je zajištěn vzduchovými klapkami a mixováním teplého a studeného vzduchu.
na němečkém fóru http://www.motor-talk.de/forum/smart-45 ... 85577.html jsem si přečetl (špatně přeložil googlem) že MHD má kdesi na trase tento tento ventil A1698300884 http://smart.7zap.com/Imgs/BM_IMAGES/B5 ... 140708.png
sestava 420
http://www.ebay.it/itm/SMART-FORTWO-42- ... 1499750846
měl by být přístupný z pod sedadla řidiče
znáte někdo jeho funkci toho A1698300884 ? někde jsem četl že to není ventil ale čerpadlo, které žene teplou vodu do radiátoru i ve chvíli kdy neběží motor (Start Stop systém MHD) tj. když člověk zastaví na semaforu a stojí na brzdě a motor si dává "šlofíka".
Prosím o názory ... díky
Motor teplý, chladič a expanzní nádoba teplá, sahara spíná, ALE topení nehřeje... potrubí studené... máte nějaký nápad co s tím?
mé úvahy jak funguje vytápění? (podpořte nebo vyvraťte)
tzv. malý okruh chlazení ? tj. okruh vytápění interiéru vede z víčka termostatu ta užší hadice,
kapalina proudí z bloku motoru kolem termostatu, který tím zahřívá a přispívá tak k jeho funkčnosti, tento okruh není závislý na termostatu
potrubím voda teče do výměníku - radiátoru v kabině, z výměníku přes expanzní nádobu, nahoru do chladiče odkud je spodní částí chladiče odváděna potrubím do sání vodní pumpy.
Celý okruh je tedy bez ventilů a uzávěrů, teplý vzduch do kabiny je zajištěn vzduchovými klapkami a mixováním teplého a studeného vzduchu.
na němečkém fóru http://www.motor-talk.de/forum/smart-45 ... 85577.html jsem si přečetl (špatně přeložil googlem) že MHD má kdesi na trase tento tento ventil A1698300884 http://smart.7zap.com/Imgs/BM_IMAGES/B5 ... 140708.png
sestava 420
http://www.ebay.it/itm/SMART-FORTWO-42- ... 1499750846
měl by být přístupný z pod sedadla řidiče
znáte někdo jeho funkci toho A1698300884 ? někde jsem četl že to není ventil ale čerpadlo, které žene teplou vodu do radiátoru i ve chvíli kdy neběží motor (Start Stop systém MHD) tj. když člověk zastaví na semaforu a stojí na brzdě a motor si dává "šlofíka".
Prosím o názory ... díky