Stránka 1 z 1

Dvě vylepšení

Napsal: stř 15 úno 2017, 20:32
od SmartOV
Nejsem žádný velký příznivce tuningu, ale v souvislosti s převodovkou mě napadají dvě úpravy MC01 2001 diesel, automat.

1. Šestka by mohla mít těžší převod. Aby motor nešel do takových otáček při jízdě po dálnici.

2. Volnoběžka na všech rychlostech by se hodila. Když dám nohu z plynu, brzdí motorem. A já bych rád jel volně. Samozřejmě můžu hodit neutrál, ale to je zbytečné kvedlání pákou.

Zabýval se tím někdo?

Re: Dvě vylepšení

Napsal: stř 15 úno 2017, 21:40
od mugwai59
Potom si porid Wartburg 353 zvany tez gramofon :D))) .. https://www.google.cz/search?q=Wartburg ... 66&bih=648
Sice 6 nema, ale volnobezku to melo :D) .

Re: Dvě vylepšení

Napsal: čtv 16 úno 2017, 08:36
od SmartOV
Právě že Traboši a Warťasi volnoběžku měli. Nějak se mi po ní zastesklo. :-(

Re: Dvě vylepšení

Napsal: čtv 16 úno 2017, 09:40
od JBC
Ale Ti ji museli mít z technických důvodů!

Re: Dvě vylepšení

Napsal: pát 17 úno 2017, 16:03
od SmartOV
A já bych to chtěl z praktických důvodů. :-)

Re: Dvě vylepšení

Napsal: pát 17 úno 2017, 20:20
od JBC
Jo, mě se to líbí taky a vadí mi, že když jedu z kopce a nechám ho, ať bublá jen na pětku, tak si tam neřád strčí čtyřku atd. A tak musím ručně hodit na neutrál ....

Re: Dvě vylepšení

Napsal: sob 03 čer 2017, 16:44
od mazby
Volnoběžka by se hodila.
Vyřadit rychlost při jízdě z mírného kopce se dá, ale zjistil jsem, že při vyřazení na neutrál (N)
aktuátor trvale drží spojku zmáčklou. To je jako bych u normálního auta při vyřazení měl trvale
stlačený pedál spojky. Ložisko spojky asi dostává zabrat.
Tento jev jsem zatím zjistil jen při stojícím autě, ale asi se to tak bude chovat i za jízdy.
Pro jistotu to zkusím otestovat za jízdy nějakým snímačem, upevněným na tyčce aktuátoru.
Nebo jste to někdo už zjišťoval?