Koupě Smartíka
Koupě Smartíka
Druhý s riflovým lakem je teda o dva roky starší, ale má panoramatickou střechu, klimošku, jednoznačně lépe brzdí, interiér super, lak není už uplně 1000% ...https://www.sauto.cz/osobni/detail/smar ... oFrom=list
Počítáme s dodělání výpustního šroubu na olejové nádrži.....moc díky za názory
Re: Koupě Smartíka
A toho druhýho vidím problém s případnou opravou laku, i když si budeš dávat pozor tak někde na parkovišti do toho někdo nacouvá a bude problém to dolakovat.
Spíš bych vybíral auto od roku 2003 s motorem 0,7 nebo koupit 0,6 ale aby měla cenu sníženou na nutnou GO motoru, 0,7 se sice taky generálkujou ale není to tak častý jako u 0,6, nebo 0,8 cdi tam se motor nemusí generálkovat.
Re: Koupě Smartíka
Re: Koupě Smartíka
U obou bych se zeptal na doklady od nějaký opravy motoru. Pokud nejsou nebo prodávající není schopen doložit opravu motoru, tak oba budou mít motor před GO, takže k pořizovací ceně bude potřeba připočítat si nějakých 15 - 30 tisíc Kč (podle toho u koho a v jakém rozsahu).
Když už bych si musel vybrat právě mezi těma dvěma, tak bych si koupil toho z tý Sadový (džínovej).
Edit: Ha, kolega Druzeta umí psát rychleji než já.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Koupě Smartíka
Re: Koupě Smartíka
Ale klima, klima je základ!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Koupě Smartíka
1. hledat původní lak (lak je opravdu jen lak) díly jsou z probarveného plastu
barevné varianty nebo airbrush může být jen památka po nějaké kolizi
2. s klimou (ale musí chodit, nenechat se opít tím, že je potřeba po zimě doplnit)
3. hledat plný automat, poloautomat má na radící páce jen takový "golfový" míček jako ten červený smart
Re: Koupě Smartíka
Re: Koupě Smartíka
Jóóó, kdybych si mohl koupit další 450, hledal bych "pistáciovýho". Numeric až v druhé řadě.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Koupě Smartíka
také že 451 má o chlup měkčí plasty... které nepraskají jako na 450 teda oni nepraskají ale jsou křehčí...
od teď budu sledovat praskliny na 450 abych věděl co se uvnitř ukrývá
PS: nemá tu někdo popraskané plasty ? kdo by potvrdil či vyvrátil co jsem našel ?
Re: Koupě Smartíka
Re: Koupě Smartíka
Ano, základní barvy, jako třeba moje milovaná "pistáciová", béžová, červená - to je plně probarvený plast, na kterém navrchu je tlustá vrstva bezbarvého laku - osobně vyzkoušeno - hlubší rýhu odbrousíš pryč a zbytek rozleštíš - bez ztráty kytičky.
Některé díly jsou potištěné - jak jinak bys získal třeba Numerica? A některá auta jsou stříkaná - ještě jsem neviděl kbelík ve stříbrné metalíze, aby byl fakt stříbrný a ne šedostříbrný. A ještě k tomu jsou na takových kbelících mapy pigmentu podle toho, kde má forma vstřikovací otvory.
Těm mletým dílů taky moc nevěřím. Mletí je o mnoho dražší, než vzít lopatku nového granulátu z pytle. Alespoň v jedné zdejší plastikárně zmetky vozí do spalovny, než aby se jimi zabývali. A to jsou ty výrobky podstatně menší, takže by se do násypky u lisu málem vešly celé, bez mletí.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Koupě Smartíka
450 rok 2001 a je to zajímavé,ale přední část auta je stříbrná z obou stran i na prasklině (parkoval jsem si za vlastním autem s koulí....) , zadní část je zespoda bílá. Dveře jsem nekoukal.MilanH píše: PS: nemá tu někdo popraskané plasty ? kdo by potvrdil či vyvrátil co jsem našel ?
Re: Koupě Smartíka
Díly karosérie se vyrábějí přesným vstřikováním plastů. Tedy bez jakéhokoli následného zpracování, jakým je třeba broušení či leštění. Surovina pro vstřikovací lisy se dováží ve formě granulátu, což s sebou přináší značnou úsporu dopravních nákladů. Smart je velmi barevné autíčko v Hambachu umějí dělat s barvami doslova kouzla. Některé barvy jsou základní (červená, černá a žlutá) a plastové díly je získávají ihned po vylisování a nemusejí se dále dobarvovat. Pouze se přelakovávají dvěma vrstvami bezbarvého laku, aby získaly odolnost proti agresivnímu UV záření. Ostatní díly se dobarvují látkou na bázi polyuretanu. Zvláštní problémy nastávají, pokud vstřikovací lis přechází na výrobu dílů jiné barvy. To se děje 4 - 5krát denně. Změní-li se barva granulátu, mají první vyrobené díly nestálou barvu. Proto se tyto nepovedené kusy rozemelou a přidají se ke granulátu, který slouží pro výrobu černých, tzv. neviditelných dílů.
takže podle všeho... základní barvy jsou probarvené ostatní mají vrstvu na bázi polyuretanu
ale to jsme úplně odbočili od tématu koupě smartíka
nicméně ponaučení ... škrábance v základních barvách jsou lehce opravit
proto kupujte základní barvy
Re: Koupě Smartíka
Naopak, Roadster je obúchaný z parkovísk zo všetkých strán a pod modrou metalízou sa skrýva základný čierny plast.
Smart Roadster - "RoRo" - parkoviskový otĺkánek, ktorého nikto nevidí pri cúvaní...
Mercedes W115 240D 69' - lebo objem (kufra) ničím nenahradíš