Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kolegové mám na Vás dotaz. Uvažuju vyměnit 451 s převodovkou automat/manuál za novější a trošku se v tom strácím. Rád bych něco do 3let stáří s minimálním nájezdem km, ale narážím na problém, že ve 451 téměř nic na bazarech není a ta nová řada, která mě nijak neoslovila má snad převodovku pouze manuál. Alespoň jsem s automatem nic nenašel. Neví někdo, do kdy byla 451 vyráběna - prodávána a jak je to s tou novou řadou? Děku ju za každou radu. Jarda
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
453 s automatem se sice začala vyrábět o hodně později než manuál, ale zároveň je to už dlouho, co se to vyrábí. Možná dva roky? Hoboj čekal s koupí právě na to, až vyjede automat. Je to dvouspojkový mechanický, má to buď klasicky P-R-N-D, nebo se přecvakneš doleva a má to + a -. Chová se to jak klasickej automat s hydroměničem - když se pustí brzda, začne se to samo rozjíždět.
Naposledy upravil(a) JBC dne ned 13 srp 2017, 22:10, celkem upraveno 1 x.
Děkuju za zkušenosti. Prolezl jsem asi všechny bazary u nás a když se mi konečně něco líbilo (451- r-2013) tak to mělo zase stočenej tachometr. V SRN bych si asi vybral, ale přece jenom peníz mít asi v hotovejch nebudu a nechat to od někoho dovést je taky dosti peněz navíc. Tak budu číhat. Nejradji bych zase 451, ale s klimou, což jsem dodnes neměl a je to v tomhle počasí hrůza, navíc to mám celý černý. Jinak 8let provozu zcela bez problému, pouze pérování a měněn na zadním kole prasklý ABS kroužek. Tak ještě jednou děkuji Jarda
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
453 má automat na stejném principu jako je DSG u koncernových aut tj. velmi rychlý dvouspojkový manuál řazený robotem (451 je velmi pomalý jednospojkový manuál s robotem)
P-R-N-D mají i 451 ale viděl jsem to jen v USA a Kanadě převodovka je stejná jako v evropě jen je to jinak nastavené a má to jinou šalpáku s jinou kulisou
Jaro jak poznáš stočené kilometry?
zkus se podívat po autech, které jsou koupené v ČR a kilometry porovnej s garančními prohlídkami v MB
a se záznamem kilometrů z STK https://www.kontrolatachometru.cz/
No, velmi rychlá ... Ale často mám pocit, že jede "přes spojku" - že tam není ani jeden kvalt na fest a že třeba 500 metrů jedeš na prokluzující spojce. Nebo naopak, někdy mám pocit, že s kopce sám vyhodí kvalt na neutrál.
453 má automat na stejném principu jako je DSG u koncernových aut tj. velmi rychlý dvouspojkový manuál řazený robotem (451 je velmi pomalý jednospojkový manuál s robotem)
P-R-N-D mají i 451 ale viděl jsem to jen v USA a Kanadě převodovka je stejná jako v evropě jen je to jinak nastavené a má to jinou šalpáku s jinou kulisou
Jaro jak poznáš stočené kilometry?
zkus se podívat po autech, které jsou koupené v ČR a kilometry porovnej s garančními prohlídkami v MB
a se záznamem kilometrů z STK https://www.kontrolatachometru.cz/
Jde o Smarta u jednoho pražského prodejce jiné značky a je uveden WIN a tak mi ho známý prošel v práci, kde maji nějak přístup a nestačil jsem se divit. Mimo to za necelé 3 roky asi 12 oprav všeho možnýho.
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km