Špatný kontakt při startu 0,8 CDI
Špatný kontakt při startu 0,8 CDI
Dost často mi zlobí nějaký špatný kontakt při startu. Otočím klíčkem a startér ani nesepne. Měl jsem podezření na ojeté uhlíky na startéru, ale ty jsou téměř nové. Stačí souběžně s otočením klíčku klepnout něčím ( stabilně vozím malé kladívko ) ze spodu do bloku převodovky a hned to sepne a startuje. Všechny konektory na převodovce a na startéru jsem pročistil a prostříknul ( žádný náznak nečistot nebo oxidace tam nebyl ) .Mám podezření na nějaké relátko, ale je mi divné , že stačí ten malý ťukaneček do převodovky a hned to sepne.Tam snad žádné relátko nebo podobné ovládání není. Zlobí to hlavně za tepla. Mám Smarta teprv od léta a seznamuji se s ním. Zatím absolutní spokojenost, včetně startů za mrazu. Až na kvalitu všech plastů, viz popis demontáže světel kvůli rošení a problém upadávání příchytek skel na zdejším fóru, dále demontáž plastů dveří , které také nejsou nejpružnější a rády praskají a ulamují se zajišťovací pacičky, rozpadlý plastový jezdec stahovačky oken a pod.Tím vším už jsem si prošel.Na to se musí pouze za asistence horkovzdušné pistole. To už také vím. Ale tahle závada se těžko hledá. Nemáte s tím někdo zkušenost, na co se zaměřit ?
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 1786
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Špatný kontakt při startu 0,8 CDI
Podívej se na ten úplně nejslabší kablík co vede ke startéru jestli není po něm.
Re: Špatný kontakt při startu 0,8 CDI
Zkusím, dík za tip.
Re: Špatný kontakt při startu 0,8 CDI
Hele, já jsem měl kablík v pořádku, ale bylo potřeba párkrát vytáhnout a zastrčit ten konektor přímo na startéru - od té doby mám už asi dva roky pokoj. Při tom "ošoupávání oxidace" jsem do fastonu stříknul Kontaktol. A dokud to zlobilo, tak taky stačilo jen ťuknout.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour
52A Crossblade
452 Roadster
454 ForFour
52A Crossblade
Re: Špatný kontakt při startu 0,8 CDI
O.k. děkuji, zkusím.