vymena zapalovacich kabelu
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: vymena zapalovacich kabelu
Verim, ze JBC ti sem da odkaz,kde je to popsane jsou tam i fotky. Resp. na tomto videu vidis, jak odsroubovava zadni srouby https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 7gV680NKKq
No na konci jak tlaci motor a podklada ho, tak zase vidis diry po tech prednich sroubech v prednich rozich.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: vymena zapalovacich kabelu
Vyndavat cely motor tak do toho uz bych nesel
Re: vymena zapalovacich kabelu
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: vymena zapalovacich kabelu
Kdyz se ale pouziji delsi srouby, tak jde zvednout kastle. Vznikne ti tam mezera 5-7 cm a i kdyz se to zda jako nic, tak ver, ze je to u nekterych veci velka pomoc.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: vymena zapalovacich kabelu
Nepamatuju se, kde se o tom píše. Každopádně pro Pazoura: Zadní část podvozku je kompletně samostatnej celek, z kterýho se snadno postaví jiný auto. Je to základní rám, na kterým je přimontovaný motor, převodovka, celá náprava včetně poloos a včetně horního uložení pružin a tlumičů - prostě kompletní samostatnej vozejk. Na montážní lince ho přiveze dopravník, zdvihne pod kastli, celý ten komplet se přišroubuje čtyřma šroubama a auto je hotový. Ty čtyři šrouby mají kluci na mysli.
Když potřebuješ spustit motor trochu dolů, tak postupně vyndáš ty čtyři šrouby v rozích rámu a nahradíš je tímhle:
Ten tlustší šroub je ten co patří do kastle - BACHA, je to nějakej jemnější závit, myslím, že 12 x 1,5. To hubený je asi 20 cm M8. No a pomocí toho si potom ten motor spouštíš tak dlouho, než se Ti skoro utrhnout nějaký dráty.
Nemysli si, že podložíš motor heverem a vyndáš ty čtyři šrouby a budeš to ovládat tím heverem!! To Ti hned spadne, nebo se to nějak zašprajcuje, To prostě nefunguje!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: vymena zapalovacich kabelu
Nyni snad nekde koupit a kolik to bude stat?
Re: vymena zapalovacich kabelu
Závitovou tyč rozřežeš na čtvrtiny, u šroubů uřežeš hlavy a ukecáš někoho, aby to svařil k sobě ...
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: vymena zapalovacich kabelu
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: vymena zapalovacich kabelu
Ja myslel pekne soustruznicka prace z jednoho kusu.
Ja bych hodil pouze nacrt,vypsal zadanku a pri podpisu vysvetlil ze je to treba do provozu.A ze mu nebudu zatezovat hlavu kde to prijde
Re: vymena zapalovacich kabelu
Re: vymena zapalovacich kabelu
Soustružený? Taková dýlka? Kdo by se s tím jebal, když válcovaný závity jsou za pár šupů ...
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: vymena zapalovacich kabelu
To je snad jasne
Re: vymena zapalovacich kabelu
se nudim tak procitam ruzna temata,jeste bych se vratil k tem sroubam.JBC píše: ↑pát 28 kvě 2021, 01:32Nepamatuju se, kde se o tom píše. Každopádně pro Pazoura: Zadní část podvozku je kompletně samostatnej celek, z kterýho se snadno postaví jiný auto. Je to základní rám, na kterým je přimontovaný motor, převodovka, celá náprava včetně poloos a včetně horního uložení pružin a tlumičů - prostě kompletní samostatnej vozejk. Na montážní lince ho přiveze dopravník, zdvihne pod kastli, celý ten komplet se přišroubuje čtyřma šroubama a auto je hotový. Ty čtyři šrouby mají kluci na mysli.
Když potřebuješ spustit motor trochu dolů, tak postupně vyndáš ty čtyři šrouby v rozích rámu a nahradíš je tímhle:
Ten tlustší šroub je ten co patří do kastle - BACHA, je to nějakej jemnější závit, myslím, že 12 x 1,5. To hubený je asi 20 cm M8. No a pomocí toho si potom ten motor spouštíš tak dlouho, než se Ti skoro utrhnout nějaký dráty.
Nemysli si, že podložíš motor heverem a vyndáš ty čtyři šrouby a budeš to ovládat tím heverem!! To Ti hned spadne, nebo se to nějak zašprajcuje, To prostě nefunguje!
neni jednoduchsi koupit metrovou zav.tyc 12 z jemnym zavitem a 6 matic (takove matky doma nemam)podlozky muzu rozdavat tyc narezat na 4x
myslim ze motor svoji vahou sjede i kdyz to bude tesne.
Jen takovej blbej napad
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha