padání do nouzového režimu..
Napsal: čtv 22 čer 2023, 20:17
Zdravím „machři“
Dovolím si požádat o radu.. Již delší dobu řeším problém s benzinovým Smartem 0.6 1998.. V roce 2021 proběhla výměna motoru a po výměně a ujetí dalších cca 30T km začaly problémy ….
Nejdřív to bylo jen občasné „upadnutí“ do nouzového režimu kdy stačilo jen odpojit – počkat – zapojit baterky a bylo to v pohodě… Časem ale toto přestalo být účinné a po „zdechnutí“ již nešlo nastartovat… kolikrát jsem musel čekat i několik desítek minut abych mohl normálně nastartovat… . Během toho čekání jsem měl i odpojenou baterku ale toto nepomohlo. Při pokusu o nastartování to kolikrát vypadalo, že motor naskočil jen na dva válce… kolikrát zase nastartoval normálně ale po přidání „plynu“ zdechnul a nešel pak nastartovat vůbec…pak ale po nějakém čase naskočil.
Na autě byly postupně vyměněny jednotky Zee, motorová, reléová pod sedačkou řidiče ( byla zjištena vlhkost – přetěsnili se okna), nezávisle na tomto odešel aktuátor – nešlo řadit. Alernátor toho měl už taky asi dost ….
Dovolím se proto zeptat jestli by někdo nevěděl/ němel nápad čím by to mohlo být ….
P.s.: krom toho aktuátoru jsem vždy nakonec dojel po svých …
Díky za vaše nápady a postřehy
Dovolím si požádat o radu.. Již delší dobu řeším problém s benzinovým Smartem 0.6 1998.. V roce 2021 proběhla výměna motoru a po výměně a ujetí dalších cca 30T km začaly problémy ….
Nejdřív to bylo jen občasné „upadnutí“ do nouzového režimu kdy stačilo jen odpojit – počkat – zapojit baterky a bylo to v pohodě… Časem ale toto přestalo být účinné a po „zdechnutí“ již nešlo nastartovat… kolikrát jsem musel čekat i několik desítek minut abych mohl normálně nastartovat… . Během toho čekání jsem měl i odpojenou baterku ale toto nepomohlo. Při pokusu o nastartování to kolikrát vypadalo, že motor naskočil jen na dva válce… kolikrát zase nastartoval normálně ale po přidání „plynu“ zdechnul a nešel pak nastartovat vůbec…pak ale po nějakém čase naskočil.
Na autě byly postupně vyměněny jednotky Zee, motorová, reléová pod sedačkou řidiče ( byla zjištena vlhkost – přetěsnili se okna), nezávisle na tomto odešel aktuátor – nešlo řadit. Alernátor toho měl už taky asi dost ….
Dovolím se proto zeptat jestli by někdo nevěděl/ němel nápad čím by to mohlo být ….
P.s.: krom toho aktuátoru jsem vždy nakonec dojel po svých …
Díky za vaše nápady a postřehy