Cvakání motoru 0.6 45kW
Cvakání motoru 0.6 45kW
https://ulozto.cz/file/2n9ihn95uTg9/sma ... ueAmVkZN==
Co to je za pocvakávání?
Motor by měl být po GO,včetně rozvodů a hlavy po zlomeném ventilu.
Tlaky na všech válcích stejné a všechny svíčky stejná barva.
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Pro změnu, v těch původních Bosch jsem měl propálenou gumu ve "fajfkách", nebyl tam dobrý kontakt mezi vodivou částí kabelu a odrušovacím odporem ve fajfce a jiskřilo to uvnitř kabelu.
Tím, že je odpojíš a dáš fajfky mimo dosah kostry je vlastně vyřadíš z činnosti a pokud je to v nich, mělo by to ztichnout.
Hledání se stetoskopem - je vidět, že jsi zkušený matador!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
A to cvakani přešlo když jsi vyměnil cívku a nebo ne?
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Takže teď sháním cívku někde v západních Čechách a zatím marně.
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Mají skladem a posílají docela rychle
Být Tebou tak ale vezmu rovnou všechny 3 a k tomu nové kabely.
Kdyby jsi chtěl mám jednu funkční (použitou) doma. Zítra ti ji mohu poslat přes zasilkovnu, samozřejmě za cenu poštovného. Mě je k ničemu a je mi líto ji vyhodit.
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Víc se v něm hrabu,než jezdím.Kabely jsme dal dnes všechny nové.
Odkud jsi?
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: Cvakání motoru 0.6 45kW
Po lehkém zvýšení otáček ztichne,ale na volnoběh cvaká. Bude muset porovnat s jinou 0,6tkou někde na srazu.
Jestli nebyla chyba tam na doporučení dát olej 5W-40, sice má specifikaci mb 229.5(Total Quarz Energy),ale je o dost řidčí.
Motor by měl být údajně cca 2000km po GO kvůli zlomenému ventilu. Měli by být nové šály na klice,nové pístní kroužky,rozvody a vodní pumpa a repasovaná hlava,tak snad i nové hydroštely.Viděl jsem nějakou fotodokumentaci,ale dnes někomu věřit.
Na nový olej jsem najel asi 700km a je pořád čisťoučký,takže motor vevnitř bude asi čistý bez karbonu a podle jeho vzhledu byl venku i podle silikonů na olejové vaně,krytech rozvodů a víku ventilů.
Chci ještě pro jistotu změřit kompresi.
Jaký je správný postup????
Vyndat vrchní svíčky,odpojit konektory zapalovacích cívek.
Musí se odpojovat i konektory vstřiků nebo nemusí???
A při měření sešlápnout plynový pedál,nebo sundat škrtící klapku,nebo také nemusím??
Díky za upřesnění.
Tlaky mi asi řeknou nejvíc,jestli byl motor opravdu generálkován.
Koukal jsem jen na svíčky a ty byly všechny krásně čisté a stejné barvy.