Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja teda mam z jizdy po meste a praze konkretne spis pocit, ze je potreba auto, ktere hodne dobre zrychluje a stejne dobre i brzdi. precejenom ty semafory blikaji jak vanocni stromecek a je nezadouci se pomalu rozjizdet a brzdit pred cervenou je dost uzitecne. to kdyz to pred tebou nekdo zapichne na oranzove, tak se muzes divit.
nevim nevim. nerikam, ze s tebou nesouhlasim, ale ze bych byl uplne presvedceny o stejnem nazoru, to taky ne.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Problém je že když to někdo předemnou zašlápne,tak já se to docela bojím prudce zašlápnout,spíš hledám nějakou unikovou cestu a brzdit se snažím s citem,teda když vidím že za mnou někdo jede.Určitě by bylo žádoucí kdyby všechny auta na semaforech naráz vystřelila dopředu a zase naráz zastavila,ale problém je že v tom neseděj roboti ale lidi a každej zareaguje jinou rychlostí.
mě to brzdí hodně slušně, samozřejmě že máš pud sebezáchovy to strhnout jinam než do auta před sebou ale pokud jedeš třeba na pavláku kde jsou čtyři pruhy a ještě tam parkujou auta nemáš nic jiného než to zašlápnout a pustit varovky.
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Teď teda nemluvím o Smartu,já když to hodně zašlápnu,tak se pustí varovky samy od sebe a ještě se zapíná nějaký blázinec kterej zvýší tlak v brzdách a brzdí to teda extrémně,vyzkoušel jsem to na prázdné silnici a od tý doby šlapu na pedál opatrněji.Dokonce když chci co nejrychleji zastavit tak můžu zmáčknout tlačítko na palubní desce,na brzdový pedál nemusím šlapat a to je potom mazec.
smart varovky sám nezapíná, ale při rychlém sešlápnutí brzdy se taky měl zvýšit tlak a tím zmenšit brzdná dráha.
to je nějakej citón ne?
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Model to je ten poslední,to tlačítko je elektrická ruční brzda,ale použít to jde i při jízdě na nouzový brzdění.Za jízdy když se to zmáčkne tak brzdí všechna kola,když se stojí a zmáčkne se to jako ruční brzda tak nevím jestli to učinkuje jenom na zadní kola nebo taky na všechny kola.
Tak jmenuje se to brzdový asistent:¨Stabilizační program ESP je doplněn o tzv. brzdový asistent. V nouzových situacích zvyšuje toto zařízení účinnost brzd. Pomocí senzoriky systém rozpozná, že řidič potřebuje dosáhnout vyššího výkonu brzd rychleji a s větší intenzitou než obvykle. Řidiči, kteří neabsolvovali příslušný výcvik, často přenášejí na brzdový pedál malý tlak, i když se snaží brzdit naplno. Brzdový asistent zajistí maximální tlak a zároveň maximální možné zpoždění vozidla. Zablokování kol zamezí protiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV.¨
to tlačítko mě zmátlo jezdím občas s passatem ale nikdy jsem to nemačkal za jízdy
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Druzeta píše:Tak jmenuje se to brzdový asistent:¨Stabilizační program ESP je doplněn o tzv. brzdový asistent. V nouzových situacích zvyšuje toto zařízení účinnost brzd. Pomocí senzoriky systém rozpozná, že řidič potřebuje dosáhnout vyššího výkonu brzd rychleji a s větší intenzitou než obvykle. Řidiči, kteří neabsolvovali příslušný výcvik, často přenášejí na brzdový pedál malý tlak, i když se snaží brzdit naplno. Brzdový asistent zajistí maximální tlak a zároveň maximální možné zpoždění vozidla. Zablokování kol zamezí protiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV.¨
u smartu je to podobné
O pasivní bezpečnost se starají standardní
bezpečnostní systémy esp® - elektronický stabilizační
systém s asistentem pro rozjezd do kopce, antiblokovací
brzdový systém (ABS) s elektronickým rozdělovačem
brzdné síly a hydraulický brzdový asistent.
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
poutám se vždycky, tak až bude někdy příležitost nerad bych to rostřelil nebo něco způsobil
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail