Stránka 6 z 9
Napsal: úte 26 bře 2013, 23:10
od xlukas.cz
co tak tesneni u vypustneho sroubu vody z bloku motoru? na to by ale mely byt vadne dve mista - kolem termostatu?
Napsal: stř 27 bře 2013, 20:40
od P-Majkl
Tak ted mi to laplo luft i když to stálo na rovině.......tak jsem z toho.....
Napsal: stř 27 bře 2013, 20:59
od xlukas.cz
neves hlavu. nekde ti to prisava vzduch. muze to byt kterykoliv spoj, na motoru nebo hadice. bohuzel.
stesti je, ze pricina je jednodussi nez se zda.
Napsal: čtv 28 bře 2013, 08:03
od hoboj
tak trochu to pripomina ruplemu tesneni pod hlavou
Napsal: čtv 28 bře 2013, 10:06
od P-Majkl
Rupnutý těsnění pod budkou by spíš dělalo to, že by se to zavzdušňovalo za tepla v tahu, v provozu.Já jak to ráno vodfouknu, najezdím za den třeba 100 po Brně a auto je cajk......
Napsal: čtv 28 bře 2013, 10:54
od xlukas.cz
nemuzes met v okruhu nejaky vystupek nebo cokoliv, co by soustavu zavzdusnovalo drobnyma bublinkama, ktere zustavaji v kapaline a holt pres noc vystoupaji v motoru ... cimz ho zavzdusni?
vis co myslim? zatrep s jarem. budou v nem drobounke bublinky a kdyz ho nechas stat, tak vyplavou a jar je zase bez bublinek.
Napsal: pon 19 srp 2013, 19:10
od Milan Vavrek
Zdravím
Chcel som cez výkend vymeni chladiacu kvapalinu a... výpustný šrob na bloku motora sa neda vôbec povoli, je úplne zahryznutý... čo povolilo, tak to bol predlžovací nástavec- zlomil sa
.
Neviete poradi ako na zahryznutý šrób v hliníkovom bloku ??? prípadne ako ináč na výmenu chladiacej vody.
Napsal: čtv 22 srp 2013, 19:18
od Greg
naklonit auto + uvolnit třeba hadici z předního chladiče + otevřít nádobku a čidlo termostatu. Pro jistotu ještě průplach vodou
Napsal: sob 01 úno 2014, 22:29
od Jindřich
Svolávám rychlou poradu- když jsem vyndaval motor se SMARTa, rozpojil jsem hadice pod autem,povolil výpustný šroub na motoru a vypustil jsem cca 3,2 l chladící kapaliny-v manuálu je napsáno 4,2 l obsah chladící kapaliny.Teď jsem motor namontoval zpět, dolil kapalinu jednak přes termostat a zbytek přes ex.nádržku a zase se tam vešlo jenom něco přes 3 l. Kde mohl ten litr zůstat, fakt je jeden, že motor běží na 3 pumprdlíky a ze zapnutého topení jde chladný vzduch. Znáte někdo nějaké vysvětlení, nějakou radu ??
Napsal: sob 01 úno 2014, 23:40
od xlukas.cz
jindrichu, ty to tu asi nectes vsecko. hned jedno tema pod tim na ktere jsi reagoval (ted navrchu) se resilo naprosto to same
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... &start=150
a posun se o stranku zpatky, kde popisuje problem
Napsal: sob 01 úno 2014, 23:45
od hoboj
Milan Vavrek píše:Zdravím
Chcel som cez výkend vymeni chladiacu kvapalinu a... výpustný šrob na bloku motora sa neda vôbec povoli, je úplne zahryznutý... čo povolilo, tak to bol predlžovací nástavec- zlomil sa
.
Neviete poradi ako na zahryznutý šrób v hliníkovom bloku ??? prípadne ako ináč na výmenu chladiacej vody.
Poklepat kladivem aby se uvolnil v zavitu
Napsal: ned 02 úno 2014, 07:59
od Jindřich
Lukáši, já jsem to samozřejmě četl, co myslíš,mě spíš zajímá , proč nevytekla všechna kapalina, když jsem to vypouštěl, a teď tam naleju o cca 1 l míň, že tam bude někde bublina , to je mi taky jasný, s tím čumákem nahoru je mi jasný, myslel jsem, jestli má někdo stejnou skušenost s tím , jak tam dostat těch 4,2 l kapaliny, co se píše ??
Napsal: ned 02 úno 2014, 17:25
od xlukas.cz
dobre
a z chladice a trubek k nemu jsi kapalinu vypustil?
Napsal: ned 02 úno 2014, 17:54
od hoboj
jedine kde by snad mohla byt je v trubkach pod autem, ty jsou nejniz
Napsal: ned 02 úno 2014, 20:02
od Jindřich