Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tak jsem se díval na fakturu od nás z Mercedesu a je tam 276,-Kč včetně DPH
V Kelly bez slevy stojí Mann 347,-Kč, Champion 371,-Kč a Filtron 1007,-Kč a to se vyplatí.
Mno, tak se o vikendu vrhnu na ten filtr nafty. Dotaz:
Mam ten novy zalejt naftou, nez tam nasadim horni hadicku (pokud je v cdi taky "na stojaka") ? Abych mel v trubkach co nejmene vzduchu, ktery mi projde kokot-rejlovou pumpou, ktera to nema rada....
to sice neni, ale mame tam cerpadlo, ktere tlakuje system pred nastartovanim. startovat mas az ti zhasnou svetylka na leve strane. v tom okamziku mne prestava vrcet to cerpadlo. zhaveni zhasne nekdy hned, takze podle neho se neridim.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
No to jo, ale kde je to "startovni" cerpadlo ? V nadrzi (jako byvaji podavaci ? Nebo za filtrem ? Je tam udelany nejaky system samo-odvzdusneni ? Otazka prave smerovala k tomu minimalizovat vzduch v systemu trubek common railu tak, aby si vysokotlaka pumpa nehrabla "naprazdno" do bubliny vzduchu, ikdyz se "asi" nic nestane.
U bývalého auta po tatíkovi ( benzín ) , jsem filtr vyměnil a jelo to lépe. Hlavně do kopce, na plný plyn to bylo znát, už do motoru asi nešlo tolik paliva kolik mělo
U nafty to píší v rámci prohlídky A, B, C, takže každých 15.000Km
U benzínu jsem tam nic nenašel, ale u druhého auta ( stejný výkon, stejná spotřeba, stejný filtr ) píši každých 30.000Km.