Smart a vlhko

Řešení problémů elektroinstalace, schémata, návrhy na změny
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

casto duchodci, myslim, ze ty, dyk, nedavno houska a par dalsich se urcite najde. muj pripad to neni. u me auta asi dozivaji :cry: :cry:
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

dyk asi jo, ale ten ho nikdy neprodá. Já auta prodávám kdyz me to zacíná uz moc stát a rozhodne bych nedelal GO a postavil to do bazaru
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Uživatelský avatar
DYK77
Smart ACE
Příspěvky: 16926
Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DYK77 »

asayull píše:JEN OPET HLOUPY DOTAZ OD SMARTIHO ZACATECNIKA- CO JE TO TA SMARTI NEMOC..
DIK KAREL
Jen stručně. Kluci Tě už navedli, ale pokud to mám zkrátit, tak smartí nemocí se rozumí podpálení ventilů a špatné tlaky ve válcích.

Podle příspěvků zdejších uživatelů se dá říci, že špatné tlaky způsobují mimo vadných ventilů , také zapečené pístní kroužky. Týká se to zejména starších ročníků Smartů.
Myslím si, že kroužky se zapékají když přestane těsnit turbo a spaluje se motorový olej ve vetší míře. Životnost turba je hodně závislá na tom jak se kdo k němu chová. Zásadně se nesmí vytáčet za studena a naopak vypínat ihned po dlouhé nebo ostré jízdě, něchává se vychladit cca 3 až 5 minut chodem motoru na prázdno.
Obrázek Obrázek
Smart Roadster 45KW [2004]
Uživatelský avatar
road-star
Smart ACE
Příspěvky: 1352
Registrován: čtv 14 pro 2006, 21:50
Bydliště: Praha 4 Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od road-star »

Jsem s tim turbem nekde slysel 3 az 5 SEKUND 8)
A smart fan of the Smart club without a Smart car anymore. That's fun. And that's smart. :wink:
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

DYK77 píše:Zásadně se nesmí vytáčet za studena a naopak vypínat ihned po dlouhé nebo ostré jízdě, něchává se vychladit cca 3 až 5 minut chodem motoru na prázdno.
smulu maji ti, co musi se studenym smartem vyjet kazdy den z -xteho patra garazi nebo ti, co jedou "z domu" prakticky rovnou do prudkeho kopce.

snazim se k turbu chovat maximalne slusne, ale i tak asi neni jeho zivotnost neomezena. za studena to stejne nejede. jenomze automat si za studena radi na vyssi rychosti az pri 3000 otackach a do toho kopce jeste pozdejs! jednou nastane den, kdy umre :cry: :cry:
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

me to jede za studena úplně stejně jako když je to teplý. Jinak při třech tisících mi to řadí i když je to teplý nejmíň kdy mi to zařadí je dva a půl tisíce ale to už je tak ze čtyřky na pětku
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

tobe asi jo, protoze tobe to umi vytocit i 6500, kdezto muj ma max kolem tech 4200. takze muj kdyz radi pri 3000, to je jako by tvuj radil mezi 4500 - 5000. asi to tak ma delat. jen se divim kombinaci nehonit za studena a razeni automatu az pri tak vysokych otackach.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

u tebe je to jiný když máš naftu. Každej automat řadí výš, než když jedeš manuál. Nehonit za studena jde když někam jedeš nespěcháš a nemáš nějakou krizovku když tomu musíš naložit. Snažím se turbo šetřit ale v Praze to kolikrát nelze. Jinak vytočím to i na 7tis. 8)
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
asayull

Příspěvek od asayull »

DIKY VSEM ZA RADY... MLUVIL JSEM S DAIMLEREM, MAJI TAM NEJAKE KOUKATKO DO VALCU A ZMERI MI TLAKY ... JE TO ASI DO 2000,- NENI TO STRASNE ALE KDYBY MEL NEKDO NAPAD NA PRAZSKY SERVIS KDE BY TO ZVLADLI LEVNEJI A HLAVNE BEZ DLOUHEHO PORADNIKU... JINAK SNAD TO PO GO JE... ALE ASI MATE PRAVDU ZE - PROVERUJ A POTOM DUVERUJ... KDYZ DO MOTORU NENI VIDET... MUŽU ZKONTROLOVAT TLUMICE, START ZA STUDENA... AE DO VNITR BOHUZEL NENI VIDET :(
Uživatelský avatar
road-star
Smart ACE
Příspěvky: 1352
Registrován: čtv 14 pro 2006, 21:50
Bydliště: Praha 4 Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od road-star »

David0600 píše: Jinak vytočím to i na 7tis. 8)
Týýýý jo! To chci taky! :cry: 7 táců votáček! Já to chci a chci a chci! :cry:
A smart fan of the Smart club without a Smart car anymore. That's fun. And that's smart. :wink:
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

noo, na piaggiu sem to tusim tocil az do 11tis. ;-) :-D
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

nemůžeš rovnat motorku s autem
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

road-star píše:
David0600 píše: Jinak vytočím to i na 7tis. 8)
Týýýý jo! To chci taky! :cry: 7 táců votáček! Já to chci a chci a chci! :cry:

nefňukej rovnejch sedm to není
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Uživatelský avatar
STAS1
Smart ACE
Příspěvky: 707
Registrován: stř 25 črc 2007, 12:20
Bydliště: Kyjov, Jižní Morava

Příspěvek od STAS1 »

No Piagio je skůtr, dospělý motorky točí i daleko víc ,ale do GO motoru najedeš tak max. 25 tis. km :lol:
Je to fakt o něčem jiným.... :roll:
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti :?
Uživatelský avatar
DYK77
Smart ACE
Příspěvky: 16926
Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DYK77 »

xlukas.cz píše:
DYK77 píše:Zásadně se nesmí vytáčet za studena a naopak vypínat ihned po dlouhé nebo ostré jízdě, něchává se vychladit cca 3 až 5 minut chodem motoru na prázdno.
smulu maji ti, co musi se studenym smartem vyjet kazdy den z -xteho patra garazi nebo ti, co jedou "z domu" prakticky rovnou do prudkeho kopce.

snazim se k turbu chovat maximalne slusne, ale i tak asi neni jeho zivotnost neomezena. za studena to stejne nejede. jenomze automat si za studena radi na vyssi rychosti az pri 3000 otackach a do toho kopce jeste pozdejs! jednou nastane den, kdy umre :cry: :cry:
Když jsem mluvil o otáčkách turba, tak jsem neměl na mysli otáčky motoru. Jsou to dvě různý věci. Otáčky turba se nikde nezobrazují, ale pokud máš na přístrojovce barometr, tak otáčky můžeš sledovat nepřímo tím, že si hlídáš tlak, který turbo dává. Čím vyšší tlak = vyšší otáčky. I na minimum plynu můžeš na nižší rachlostní stupně otáčky motoru točit pomalu a plynule do plna, ale turbo se bude jen "převalovat", pokud hodnota v barech nedosáhne kladných hodnot, tedy nedojde k přeplňování motoru vzduchem více, než kolik si sám nasaje. Umím takhle jezdit nejen za studena a při rozjezdech do kopce, ale bez přeplňování se dá dosahovat běžně cestovní rychlosti 90 - 100Km/h a to snad na zahřátí motoru a motorového oleje stačí ne :wink:

PS - pokud automat za studena nechává tolik vytáčet motor , tak bych ho určitě nepoužíval.
Obrázek Obrázek
Smart Roadster 45KW [2004]
Odpovědět