Problém s motorem - náhlá ztráta výkonu

Řešení problémů s motorem
Odpovědět
resident33

Příspěvek od resident33 »

Vyřešeno. Oprava trvala 40 sekund. Po svižnývh kilometrech, kdy to mělo výkon, jsem na radu Grega vyrval kabely z EGR ventilu a jede to jako po chiptunningu. Ještě na trojku se Smart staví na zadní.
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

odpoíjeni neni oprava. odpojeni je potvrzeni priciny.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
resident33

Příspěvek od resident33 »

Časem se zaslepí a to navždy :D
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

ja mam najeto 5x tolik co ty a zatim sem ho cistil jenom jednou. a ted jede auto zatim dobre.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
kofi4
Příspěvky: 30
Registrován: ned 09 říj 2011, 00:53
Bydliště: Rudna, Roznava, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kofi4 »

Ahoj mam jednu otazku: mam smarta rv.2000 a stalo sa mi toto najprv mi pri jazde do kopca pri zohriari motora klesol vykon na polovicu ak som motor vypol a znovu nastartoval zase isiel normalne ale len 1-2km a zase klesol vykon, toto robilo asi tyzden a teraz mi klesol vykon uplne myslim tym ze vacsi rychlostny stupen ako 3 ani neviem zaradit lebo na rovine mi viac ako 40km/h ani nejde a pri cuvani staci mierne stupanie a uz necuvnem, vyzera to tak ako by som siel na 1 valec ale motor ide stale ticho. Je to benzin, najazdene 149000 km, olej v motore je a na pristrojovke nic nesvieti. Pri jazde nedymi. Co moze byt problem? Ak by s tym mal niekto skusenosti mozte mi napisat aj na mail kofi4@centrum.sk Dakujem
Never ride faster than your guardian angel can fly!
A takto vyzeralo moje žihadlo po stretnutí z BMW...
http://kofi4.rajce.idnes.cz/Crash_test_ ... t_vs._BMW/
resident33

Příspěvek od resident33 »

Egr ventil byl vyčištěn při koupi loni v květnu, ale pak jsem tam nalil aditiva a do dvou týdnu na podzim klekl. Pak asi čtyři měsíce klid a teď hrůza. A celé jsem to završil tím, že jsem tam nalil čistič palivové soustavy. To jsem už málem nejezdil. Teď po odpojení je klid
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

Ja sem se jeste neodvazil ani po tech stovkach tisic km nalit nekam nejake cistice. Ty usazeniny precejen vymezuji vule a netesnosti.

Kofi4: nekopiruj svuj dotaz po celem foru. Kdyby nekdo z tech 25 lidi, co ho cetli, vedeli, odpoved, urcite by ti ji napsali. On tu neni kazdy porad, i kdyz jsme pomerne zive forum.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
jancarik F2
Smart ACE
Příspěvky: 512
Registrován: stř 12 led 2011, 20:37
Bydliště: praha-sterboholy

Příspěvek od jancarik F2 »

cistice nikam neleju kamarad takle znicil motor ve 320tis se mu to zdalo jako dobry napad :twisted: :lol:
Smart fortwo pulse turbo 62kw 11
Smart fortwo pure 700 05 prodan
CC TDI 125kw dsg
mini cooper S 128kw
Uživatelský avatar
Druzeta
Site Admin
Příspěvky: 3939
Registrován: úte 11 pro 2007, 14:12
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Druzeta »

Žádný čističe :!:
EGR zaslepit a když to bude všechno rozebrané tak mechanicky vyčistit.
kofi4
Příspěvky: 30
Registrován: ned 09 říj 2011, 00:53
Bydliště: Rudna, Roznava, SR
Kontaktovat uživatele:

Sviecky turbo

Příspěvek od kofi4 »

OK sorry, ale ako to zmazem?
Never ride faster than your guardian angel can fly!
A takto vyzeralo moje žihadlo po stretnutí z BMW...
http://kofi4.rajce.idnes.cz/Crash_test_ ... t_vs._BMW/
resident33

Příspěvek od resident33 »

Tak s těmi čističi a aditivy jsem to netušil, ale při koupi měl nalítáno 54 tisíc, tak jsem ho chtěl udržovat v relativní čistotě. Raději už s tím skončím, protože jinou příčinu bych asi vyloučil. V létě se nejsem schopen dostat se spotřebou nad 3,3 litrů a celkově jsem se ještě nedostal nad 4 litry(nejmenší nájezd na plnou nádrž 540km). Olej mi totiž po výměnách cca 9-10 tisíc vůbec neubývá a Smart nikdy ani trošku nekouřil, neměl jedinou závadu s výkonem, řazením a chybovou hláškou kromě zavlhnutí při mrazech přes -25 stuňů, ale to byly kabely obaleny ledem a já ho dva dny vysoušel.
Ještě malý dotaz pro lidi, kteří ho měli vymontovaný(EGR). Nešel by úplně vymontovat a ty hadice spojit redukcemi z Baumaxu? Nebo je tam nějaký vstup do motoru, který nelze napojit?
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

tos mozna by sel, ale dily z baumaxu asi ne :lol:
do egr ventilu totiz vede trubicka od vyfuku (z turba) a ten egr ventil ji otvira a zavira - za studeneho motoru se do motoru pousti spaliny, aby se motor rychlejs zahral - to je principem egr ventilu. no a nesmi se zapomnet na ekologii. za studena naftovy motor spatne spaluje a lita z neho fura sazi, proto se egr zanasi.

moc ti tu spotrebu zavidim. ja se nedostanu pod 3,5 litru a udelat 4,5, 5,5 i 6,5 neni problem
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Druzeta
Site Admin
Příspěvky: 3939
Registrován: úte 11 pro 2007, 14:12
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Druzeta »

EGR ventil odpojíš tak že vyndáš tu trubičku co vede z turba do EGR ventilu a na turbo a na EGR ventil místo té trubičky dáš záslepky ze silnějšího plechu třeba nerez cca 3mm, takže elektronika normálně ovládá ventil ale ten nemá co pouštět do motoru.
Obrázek
resident33

Příspěvek od resident33 »

Super nápad. K té spotřebě: Jezdím ideální trasy. Rovná cesta s převýšením 150 metrů, jeden semafor, 3 km město. Druhá trasa: Žádný semafor na začátku, jedna zatáčka, rondl a jeden semafor :D
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

takze ty jezdis jen na pojizdky blizko baraku? se studenym motorem?
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Odpovědět