Dveře
Možná bych taky odpojil "+" od té mrtvé baterky v autě a tu dvoulinku napojil přímo na "+" kabel, aby mi ta mrtvá baterka nežrala všechnu "šávu", co bych do auta pouštěl dvoulinkou.
EDIT: Winterwolf má možná pravdu, protože má CABRIO, kde se zamykání kufru může chovat jinak, než u coupé. Pokud jde o coupé, pravdu má Druzeta.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2186
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
23. 12. 2015 Smart Forfour 1,3 2004 Gumídek
Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže, že umíš napsat slovo MYSLIVEC.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
-
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 22 lis 2010, 20:25
- Bydliště: Praha 6, Kladenská ulice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dveře
Tak skoro jsem dopadl jako on. prasklo vnitřní lanko od vnitřního ovládání. Prasklo bohužel u strany zámku, což je takový porod to všechno rozebrat s plasty starými od r. 2001, že je to až hororovité, co všechno musí být po ruce, aby se to dalo zpět dohromady. To vede člověka v nouzi, že neopravuje a dveře si raději otevírá zvenku po stažení okénka, což když praskne i toto krátké lanko u venkovní kliky a dveře jsou následně zabouchnuté, nastává prblém jak je otevřít kvůli onomu veškerému rozebrání k výměně lanek a bowdenu. Čili, musí se zničit venkovní klika vyříznutím toho trojúhelníkového krytu, aby se člověk dostal k páčce otevírání zvenku, za níž bere normálně lanko venkovní kliky. Je zvrchu nad zámkem. A pak takto otevřené, komplet rozebrat celé dveře. Klika se musí dát pochopitelně i s krytem nová. I tak je zaháknutí nových lanek na koncích doslova hodinářská práce. K této práci doporučuji Martina Líznera. Je teď s dílnou v Chuchli.
A nemám velký auto. Smartík zváný Borůvka z Řípu zahynul na poli... Je již nově zastoupen černým Smartkem diesel cabrio pokřtěným Hašlerka!