Stránka 17 z 18

Napsal: úte 27 kvě 2014, 12:39
od JBC
Já bych pod sklo raději nic nepřivíral. Bál bych se, že se moc prohne a praskne. Já bych ty dráty (obyč. dvoulinku) přivřel pod spodní půlku kufru, někde u dolní hrany, a zbytek kabelu co by visel od auta bych strčil do zadního nárazníku tou dírou, co jsou na nárazníku pod kufrem.
Možná bych taky odpojil "+" od té mrtvé baterky v autě a tu dvoulinku napojil přímo na "+" kabel, aby mi ta mrtvá baterka nežrala všechnu "šávu", co bych do auta pouštěl dvoulinkou.

EDIT: Winterwolf má možná pravdu, protože má CABRIO, kde se zamykání kufru může chovat jinak, než u coupé. Pokud jde o coupé, pravdu má Druzeta.

Napsal: úte 27 kvě 2014, 13:16
od Winterwolf
Aha moje chybka, popisoval jsem návod na cabrio :wink:

Popravdě mě nenapadlo že se okno nedá zamknout manuálně když už tam ten zámek je :roll:

Napsal: úte 27 kvě 2014, 14:26
od JBC
Okno se manuálně dá zamknout, ale pokud nejsou zamknuté dveře, tak nejdou zamknout, pokud není zacvaknuté zadní okno. Respektive, při stisku tlačítka na klíči se zamknou a okamžitě zase odemknou. Teoreticky by to tedy i u coupé šlo udělat podle Tvé rady, ale člověk by musel po stisku tlačítka na klíči bleskově odpojit přívod proudu, aby to stihl, než se auto zase odemkne.

Napsal: stř 28 kvě 2014, 07:44
od xlukas.cz
no a co tak pripojit nabijecku pres zadni kufr. vylezt ven. zamknout. klickem, otevrit kufr, odpojit nabijecku a zabouchnout kufr?

Napsal: stř 28 kvě 2014, 12:38
od Markéta
A kudy ti povede ta nabíječka? Leda okýnkem, ale to už je zbytečný :roll: jáí spíš přemýšlím, na co zamykat auto, které nejede 8) pokud si z něj odeberu všechny věci a neparkuju na rušné ulici...

Napsal: stř 28 kvě 2014, 13:13
od Druzeta
Je tady jeden člen který parkuje v Praze a má trvale odemčené auto, kdo to je psát nebudu. :lol:

Napsal: stř 28 kvě 2014, 13:37
od JBC
Raději bych koupil baterku. Kolik může stát? Do 1.500,- Kč? Když je baterka v háji, tak se s tím ani nedá jezdit. Takové auto je k ničemu. Jestli s ním jezdí jednou za půl roku a mezitím se mu baterka vybije, tak bych zkusil do auta dát nějaký solární článek.

Napsal: stř 28 kvě 2014, 13:51
od Druzeta
Jestli to byla reakce na mě, tak baterku má dobrou ale nefunguje zamykací mechanismus ve dveřích.

Napsal: úte 16 zář 2014, 07:19
od Pajik
čaute, dveře u řidiče mám trochu sedlý dolu. Takže při zavírání je potřeba je trochu přizvednout. Jsou ty panty nějak štelovací ? Řešil někdo ?

Napsal: ned 19 říj 2014, 15:44
od Markéta
Obnovím a stejný dotaz - prověšený dveře, tím pádem se mi kur*í kliky u řidiče. :roll: moc mě už nebaví lozit kufrem

Napsal: ned 19 říj 2014, 18:16
od kuher
:? :shock: Markétko, Ty jsi štíhle, pro Tebe to nic není. Já bych musel ulomit aspoň jeden opěrák sedačky, abych tam prolezl. :lol: :?

Napsal: pon 20 říj 2014, 12:04
od xlukas.cz
to je dost silna provokace. az bych rekl urazka. :roll:

Napsal: pon 20 říj 2014, 19:20
od kuher
:shock: Já to tak nevidím, ale pokud bude Markétka chtět, klidně se omluvím. Štíhle je mladá, štíhlá štika. :?

Napsal: pon 20 říj 2014, 19:48
od Markéta
Xlukas : jsi hodný, ale já nejsem urážlivá a vím, jak to Kuher myslel.

Kuher : :wink:

Nicméně, vrame se k tématu 8)

Re: Dveře

Napsal: stř 24 úno 2016, 13:17
od Zvoník
Nevím, jestli tady nejsem s křížkem po funuse, ale myslím, že Gibon měl kdysi problém s dveřmi řidiče, že už delší dobu leze přes spolujezdce.
Tak skoro jsem dopadl jako on. prasklo vnitřní lanko od vnitřního ovládání. Prasklo bohužel u strany zámku, což je takový porod to všechno rozebrat s plasty starými od r. 2001, že je to až hororovité, co všechno musí být po ruce, aby se to dalo zpět dohromady. To vede člověka v nouzi, že neopravuje a dveře si raději otevírá zvenku po stažení okénka, což když praskne i toto krátké lanko u venkovní kliky a dveře jsou následně zabouchnuté, nastává prblém jak je otevřít kvůli onomu veškerému rozebrání k výměně lanek a bowdenu. Čili, musí se zničit venkovní klika vyříznutím toho trojúhelníkového krytu, aby se člověk dostal k páčce otevírání zvenku, za níž bere normálně lanko venkovní kliky. Je zvrchu nad zámkem. A pak takto otevřené, komplet rozebrat celé dveře. Klika se musí dát pochopitelně i s krytem nová. I tak je zaháknutí nových lanek na koncích doslova hodinářská práce. K této práci doporučuji Martina Líznera. Je teď s dílnou v Chuchli.