Stránka 10 z 11

Napsal: úte 22 říj 2013, 18:53
od Pazour60
Druzeta píše:Na vyndání kabelů ze svíček stačí kus drátu a kleště, drát ohnout a zaháknout ho za kovovou část kabelu a zatáhnout.
V servisu to vytahovali spešl kleštěma, já to doma zkoušel tím drátem, ale nešlo to, kovový spodek fajek je zasunutý až do hlavy. Chtěl změřit tlaky po tom výplachu, ale bohužel- :twisted:.

Napsal: úte 22 říj 2013, 19:57
od Pazour60
hoboj píše:Zkontroluj odpadni hadici oleje mezi turbem a blokem motoru.
Ted to resim s Xlukasem, je ulomeny cudl na turbu na kterym je ta hadicka :roll: .

Napsal: úte 22 říj 2013, 21:37
od JBC
Čím se správně vyndávají svíčkové kabely si prohlédni tady: http://www.evilution.co.uk/index.php?me ... ng&mod=519

Napsal: stř 23 říj 2013, 07:21
od Pazour60
JBC píše:Čím se správně vyndávají svíčkové kabely si prohlédni tady: http://www.evilution.co.uk/index.php?me ... ng&mod=519
No teda, mistrovsky nastroj, tak to tady asi nikdo nema, pri cene 30-60 liber, jestli k tomu patrila :cry: .

Napsal: stř 23 říj 2013, 08:22
od JBC
Řekl bych, že ta cena patří k 6 ks svíček potřebným pro výměnu, přičemž článek je stejný jak pro šestistovky, tak pro sedmistovky, což jsou různé typy svíček za různou cenu - ty se ještě mohou dále lišit podle materiálu elektrod nebo výrobce.
Pod obrázkem originálního smartího vytahováku (s T rukojetí) je obrázek vytahováku vyrobeného z kusu trubky. Takový si můžeš udělat. Říkal Hoboj, že rozbruškou to měl za chvíli.
Já jsem se s tím s*al dlouho a udělal jsem to zbytečně přesný.

Obrázek

Dělal jsem to podle kabelů Bosch, na který mi to pasuje naprosto přesně. Ale na Tesly nebo NGK mi to nejde nasadit, protože půlky plechů mají slisovaný nepřesně (vzájemně posunutý, přesazený do strany). Potřeboval bych zvětšit vnitřní průměr trubky, ale když už je děravá jak ementál, tak nevím, jak to udělat v domácích podmínkách. Jedině brousit, ale nemám nápad čím.

Napsal: stř 23 říj 2013, 09:22
od Druzeta
Stačí kus drátu, ohnout jako očko druhou stranu dát do kombinaček a zatáhnout, má to stejnou funkci jako ten přípravek.

Napsal: stř 23 říj 2013, 09:38
od Winterwolf
neměl by jsi fotku nebo nákres toho "drátu" nějak si to neumím představit :oops:

Napsal: stř 23 říj 2013, 09:43
od Druzeta
Vezmeš drát a uprostřed ho ohneš jako do tvaru U nebo V, prostě jako očko třeba u trafopájky, to očko zavlíkneš za ten výstupek a ty dva konce drátú držíš v kleštích.
Je to ilustrační fotka někde z netu, ten drát musí být delší.
Obrázek

Napsal: stř 23 říj 2013, 09:44
od Winterwolf
Aha super , díky 8)

Napsal: stř 23 říj 2013, 16:23
od Pazour60
Dobrej grif :shock: , co ty dráty dva na oba výstupky, aby se tahalo souměrně?

Napsal: stř 23 říj 2013, 16:25
od Druzeta
Šlo by asi dva dráty, já to tahal jedním, zdeformovat se to tím jedním nemůže, maximálně ten drát praskne když se to tahá za jeden zobáček.

Napsal: stř 23 říj 2013, 17:22
od Pazour60
Pazour60 píše:
hoboj píše:Zkontroluj odpadni hadici oleje mezi turbem a blokem motoru.
Ted to resim s Xlukasem, je ulomeny cudl na turbu na kterym je ta hadicka :roll: .
Do díry v turbu jsem dal samořezku a hadičku z motoru do skleničky, okolo jsem to umyl a budu dál pátrat po dalším možném úniku oleje *trsám* .

Napsal: stř 23 říj 2013, 19:24
od dodo555
daj foto co tam mas ulomene

Napsal: čtv 24 říj 2013, 07:08
od Pazour60
Obrázek
Kurňa su dobrej, snad to otevřeš *okurka*

Napsal: čtv 24 říj 2013, 13:37
od xlukas.cz
kdyz ja nemam rajce a vkladam sem fotky trosku slozite :oops:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek