Žhavení pořád svítí
xlukas.cz píše:tak sme vcera zastavili na omv na pavove smer praha. do te doby slo vsecko v poradku. po 5 minutach chceme odjet a po nastartovani svitila kontrolka zhaveni. tak sem auto vypl vytahl klicek, zamkl, odemkl a znovu nastartoval. ale kontrolka porad svitila. tak sem rekl, ze stejne musime jet, a jeli sme. po chvilce kontrolka zhasla cca 2 minuty. dneska rano v garazich to same. nastartoval sem a kontrolka ty dve minuty i za jizdy svitila. nechapu to . zatim je to jiny problem, nez tady byl popisovany. na rozdil od predchudcu mam najeto 155tis.. jenomze ted babo rad, co je tam spatneho. mam vymenit zhavice nebo hledat problem v nejake jine skatulce
jak jste to vyresili?
asi budu jezdit stejne dal dokud to pojede. na probe mne svitila kontrolka motoru, casem sem si na ni zvykl a najel sem tak 60, 70 tis. km a nic se nedelo.
U CDI - velmi často sre stává, že jsou zoxidované kabely od zapalování do řídící krabice. Tedy já to měl podobně, zcela náhodně jsme nažhavil, nastartoval a ikona se rosvítila znova a zhasla až po několika minutách. Problém byl odstarněn v okamžiku kdy došlo k přetesnění božních okének vzadu, pak do auta přestalo zatékat ( tenhle prblém jistě znáte ) a pak jsme narazily na zoxidované kabely do řídí.jendotky od zapalování. Kabely se vaměnily a je to ok. Pak když jsme jel na diagnostiku ( originál - ne žádnou Boshc ) tak se tam zobrazovala i starách chyba u kabelu zapalování.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
na tom neni nic zvlastnihoBlecha13 píše:Zdravím.Mám problém s nastartovánim.Večer jsem v pohodě dojel dom a rano když jsem chtěl nastartovat,tak nic.Čerpadlo jede a nechce mě zhasnout kontrolka žhavení a kontrolka motoru.Baterku jsem měřil a ta je v pohodě.Nevíte někdo co to může být.
klidne startuj i kdyz zhaveni sviti a kdyz to nepujde na poprve, tak to zkus nazhavit znovu a znovu. jednou mne to chytlo na 7. pokus, jendou na 6. pokus. vysledoval sem, ze zalezi na tom, jak moc horky motor - po jak dlouhe dobe jizdy, jak moc je vypaleny, se motor vypne.
bylo to prave pri tech mrazech pod minus deset. ale stavalo se mne to i pri vlkem chladnem pocasi nad nulou.
jsou to bud zhavice nebo kabely k nim. viz. prispevky vys.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Pamatujes si co staly ty novy kabely ? Nechal jsem zjistit cenu na Chodove a co myslis ... Hovno.Smartnumeric píše:xlukas.cz píše:tak sme vcera zastavili na omv na pavove smer praha. do te doby slo vsecko v poradku. po 5 minutach chceme odjet a po nastartovani svitila kontrolka zhaveni. tak sem auto vypl vytahl klicek, zamkl, odemkl a znovu nastartoval. ale kontrolka porad svitila. tak sem rekl, ze stejne musime jet, a jeli sme. po chvilce kontrolka zhasla cca 2 minuty. dneska rano v garazich to same. nastartoval sem a kontrolka ty dve minuty i za jizdy svitila. nechapu to . zatim je to jiny problem, nez tady byl popisovany. na rozdil od predchudcu mam najeto 155tis.. jenomze ted babo rad, co je tam spatneho. mam vymenit zhavice nebo hledat problem v nejake jine skatulce
jak jste to vyresili?
asi budu jezdit stejne dal dokud to pojede. na probe mne svitila kontrolka motoru, casem sem si na ni zvykl a najel sem tak 60, 70 tis. km a nic se nedelo.
U CDI - velmi často sre stává, že jsou zoxidované kabely od zapalování do řídící krabice. Tedy já to měl podobně, zcela náhodně jsme nažhavil, nastartoval a ikona se rosvítila znova a zhasla až po několika minutách. Problém byl odstarněn v okamžiku kdy došlo k přetesnění božních okének vzadu, pak do auta přestalo zatékat ( tenhle prblém jistě znáte ) a pak jsme narazily na zoxidované kabely do řídí.jendotky od zapalování. Kabely se vaměnily a je to ok. Pak když jsme jel na diagnostiku ( originál - ne žádnou Boshc ) tak se tam zobrazovala i starách chyba u kabelu zapalování.
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
akorat po studenem startu smrdi jak stary nakladak a nekdy dymi - nespalena nafta.
mam cim dal vic pocit, ze uz startuju bez zhaveni
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!