Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj lidicky setkal se uz neko s podpalenym vyfukovym ventilem prostredniho valce?
Mam MCO1 40kW najeto 90tis pry je to docela casta vada?
Pokud se pry nepodchyti vcas jde cely motor do haje?
Naposledy upravil(a) Dawe dne pon 16 bře 2009, 18:31, celkem upraveno 1 x.
u smarta nevim m?l jsem to na fabii ale najeto 35tis. podle ?koda auto ?patn?m benz?nem
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Ventil se podp?l? kdy? jsou mal? v?le na zdvih?tk?ch a ventil zcela nezav?r?, ale Smart m? hydro?tely, tak by se to st?t nem?lo. Nezav?en? v?fukov? ventil se d? poznat podle st??len? z v?fuku a sn??en? v?konu motoru. D? se to poznat i zm??en?m tlak? ve v?lc?ch. Mysl?m, ?e i ten ?patn? zvolen? benz?n by to mohl d?lat jak ??k? David. Smart doporu?uje minim?ln? 95 oktan? , ale pro turbo motory se v?eobecn? doporu?uje benz?n s vy???m ??slem, kv?li klep?n? motru, kter? si jde ruku v ruce s velk?mi tlaky ve v?lci a n?zk?mi ot??kami.
Jak jsi p?i?el na podp?len? ventil?
Ka?dop?dn? si nemysl?m, ?e by ?el cel? motor do h?je. Ventily se b??n? podpaluj? u v?ech aut a zase se opravuj? repasem hlavy motoru. Daj se nov? ventily a uprav? se sedla ventil? + n?jak? serepeti?ky okolo a zase se jede.
byl jsem pred koupi varovan a je o tom i clanek na tipcarsu, ze do roku 2000 se tato zavada bezne objevovala u benzinovych smartu pri najeti kolem 100tis. v clanku je i napsano, ze driv se kvuli tomu menil cely motor (otazka cca 30000), ale dnes uz je to opravitelne. proto se hodne casto tyto smarty objevuji v nabidce prave s poctem najetych km kolem tech 100tis. ne ze by uz byly spatne, ale prave, ze to riziko hrozi.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
A je n?j?k? v?t?? pravd?podobnost, ?e by se tahle, dneska u? opraviteln? z?vada, objevovala za stejn?ch podm?nek i u forfour, pota?mo u roadstera, nebo je to z?le?itost onoho roku v?roby a fortwo?
(Je mi jasn?, ?e potkat to m??e kohokoliv, ale ot?zka byla my?lena ve v?t??m v?skytu t?chto p??pad?)
xlukas.cz p??e, ?e je to do roku 2000. Roadstery byly a? od roku 2003 do 2004 a i kdy? je motor stejn?, t?kat by se jich to tud?? nem?lo. ForFour je ?pln? jinej motor to se ned? srovn?vat.
DYK77 píše:xlukas.cz p??e, ?e je to do roku 2000. Roadstery byly a? od roku 2003 do 2004 a i kdy? je motor stejn?, t?kat by se jich to tud?? nem?lo. ForFour je ?pln? jinej motor to se ned? srovn?vat.
new?? jestli v?etn? 2000? Ale co z?vada sem z?vada tam, a? to p?ijde tak to p?ijde
To pozn?? jestli je v tom i rok 2000.
Ka?dop?dn? m? statisticky vych?z?, ?e 100.000 Km dos?hnu za 12let, tak?e je ?as zalo?it si mal? spo?en? na opravu
Oprava by nem?la b?t zase tak finan?n? n?ro?n?, prost? se vym?n? ventily. Motor by to odn?st nem?l. A nen? 100%, ?e to potk? ka?d? motor s tolika najet?ma kil?kama.
Ale stejn? by si to cht?lo aspo? jeden motor koupit do z?soby (te? mluv?m k majitel?m roadster? a fortwo do roku 2006) proto?e v?robce je povinnen m?t na sklad? n?hradn? d?ly je?t? p?r let po ukon?en? v?roby vozu - roadster je jasnej, do nov?ch fortwo se te? montuj? tak? jin? motory. Ta doba by mohla b?t p?inejlep??m tak 10 let, ale asi to z?le?? na prodan?ch kusech a na modelu.
Pak u? by nezbylo nic jin?ho ne? si d?t motor na zak?zku vyrobit, co? bude mnohon?sobn? vy???, ne? 30 000,- a nebo tam d?t n?j?kej lep??.
A to je?t? nen? jist?, jestli budem jezdit po??d na benz?n
Jak ??k??, ta povinnost zajistit servis a ND je 10 let. Prvn? verze ForTwo se je?t? doprod?vaj? , a Roadster m? motor stejnej, tak?e do r. 2017 by m?lo b?t vystar?no. Ov?em nemysl?m si, ?e by servis a dod?vku ND u?afli tak brzy. Pokud by k tomu do?lo, nev???m, ?e by se nena?el n?jak? druhov?robce.
DYK77 píše:Jak psal xlukas.cz , ?e cena nov?ho motoru je 30.000, tak to mi p?ijde dost m?lo
to souhlasim t?i p?tky je sakra m?lo
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail