Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
STAS1 píše:Chladič vpředu ochlazuje chladící směs motoru, ten druhej chladič t.j. intercooler (mezichladič) vzduchu stlačenýho turbodmychadlem pro plnění motoru
Nestačí. Musí to být chladící kapalina správné specifikace a ve správném poměru. Pokud je moc vody, dochází ke korozi. Pokud je moc chladicí složky, dochází k narušení těsnění a pryžových hadic. Většinou se míchá v poměru 1:1 ( je nezbytné dbát pokynů výrobce ). Chladicích kapalin je celá řada. Liší se barevně i použitím na hliník, litinu, barevné kovy. Není to tedy o tom tam prostě něco nalejt pokud chci, aby mi motor dlouho shell