Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kde na motoru najdu zhavici svicky? z vrchu jsou vstikovace, ze?
takze zhavici svicky by mely byt pod zadnim naraznikem nad turbem. urcite tam bude uzasne jednoduchy pristup
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
My sme ich uz menili ak sa dobre pamatam, ale neviem uz kde su presne. So skusenosti so SMartom ale urcite viem, ze je k nim tazky pristup
Smart Fortwo Pure 2001 Cdi 114000 km ALU Rial Le Mans 15” - 145/55, 175/50
Smart Fortwo Pulse 2005 Cdi 40000 km ALU Coreline 15” - 175/55, 195/50 + karbónová kapota
Neuveritelné čo tie malé autíčka dokážu:D
80% mozgu tvorí kvapalina. Bohužia¾ u niektorých brzdová !!!
Ak meníte sviečky, urobte si z kúska pevného špagátu oko a pomocu šrubováka vtlačte oko čo najhlbšie na teleso fajky sviečky.Oko obopne fajku a túto potom vytiahnete bez poškodenia. Inak, po odskrutkovaní sviečky odporúčam kuchynským vysávačom /do rúry vysávača dajte tenšiu hadicu/ povysáva priestor, kde je naskrutkovaná sviečka, Bordelu je tam , že by ste neverili. Schválne sa pozrite baterkou.
tak som sa konečne dostal k sviečkam aj ja, a naozaj bolo načase (hroty boli špicaté)...pri tej príležitosti som vymenil aj káble, pri ktorých som sa riadne zapotil, pri vrchných troch sa pri vyberaní utrhli všetky tri od rozde¾ovačov, a potom ich tam podsunú pod satie...
tak záhada poruchy při cestě na JVV z části objasněna... i když stále nevím co to tedy může být...
opět vrchní svíčka na levém válci totálně roztavená a je od oleje - už se s tím někdo setkal?
stalo se to už po třetí, poprvé se zkoušlela jako že vada svíčky (nevědělo se co tam bylo zač), podruhé to mercedes rozřešil jako vadu kabelů, opět výměna svíček včetně orig. kabeláže, a nyní je to opět ve stejném, takže kabely to nebyly...ještě schodím tu spodní na tom válci ale ta to v předešlých případech vždy přežila (totálka je vždy ta vrchní!)
PS: vždy to vydrží cca 3-4tis km když se dá nová svíčka