Problém s motorem - náhlá ztráta výkonu
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
mechanicke veci, ktere sis doma opravovaval driv, tak si mozes opravovat i ted. ty jsou furt stejne. k tomu obycejnemu zakladu jen pribyla elektronika - cidla a dratky.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
- michmartin
- Příspěvky: 360
- Registrován: ned 07 zář 2008, 09:05
- Bydliště: Praha
- mat00
- Příspěvky: 259
- Registrován: čtv 03 dub 2008, 22:13
- Bydliště: Školská 14,Svätý Peter, 946 57,Slovensko
Inak problem to nevyriesilo, este stale neide do otacok.
Smart Fortwo Pulse 2005 Cdi 40000 km ALU Coreline 15” - 175/55, 195/50 + karbónová kapota
Neuveritelné čo tie malé autíčka dokážu:D
80% mozgu tvorí kvapalina. Bohužia¾ u niektorých brzdová !!!
prosím o radu,divný zvuk z výfuku a občas záhadné starty
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
jak to zere olej, tak to chce go motoru. km na to uz ma.
tam se dava cela opravna sada, kde jsou pisty, krouzky, ventily, salky na ojnici, dela se vybrus. atd. atd. zdejsi odbornici to uz maji zmaknute a vedi co a jak. dej to k nekomu z nich a mas to.. zrovna jeden ma ted akci na leden, ze to dela se slevou. je z ostravy. kdyby sis vyplnila profil, tak budem vedet z kama si a rovnou te nasmerujeme na prislusny servis
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=3690
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
to ze ti reknu udelat go motoru, to je jako mala rada?
stejne tak, ze bude mozna problem se zaoxidovanou elektroinstalaci. myslis si, ze jsme tu nekdo vedmy a presne ti rekneme, ze mas zoxidovany kontakt c. 5 na ridici jednotce motoru. tak jsi to myslela radu
navic nemas vyplneny profil - porusujes tim nase pravidla, nejsi clenkou klubu, tak co po nas chces.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Při startu studeného motoru jsem zcela bez výkonu a pokud parkuji v mírném kopci, tak se nerozjedu ani na jedničku, jelikož spojka nesepne díky nulovému výkonu.
Pokud se rozjedu, tak musím vytočit jedničku ke 3000 a zkusit dvojku, ve vyjímečných případech to jede i na trojku. Po zhruba minutě a ve všších otáčkách to kopne a vystřelí. pak musím na čtyřku držet vyšší otáčky a neklesnout pod 2000.
Celé to trvá asi tři minuty a motor už má částečný výkon, aby jel i do kopce. Dále už mohu jet i na pětku, ale pořád má nízký výkon. Po cca pěti minutách už motor jede a výkon se téměř blíží normálu. Povypnutí motoru a mírném vychladnutí se to opakuje, ale výkon už má a rychle se vrátí.
Celé to trvá asi 10-15 minut a výkon roste plynule a první minuty auto dýmí jako ojetá Tatra ze sedmdesátých let. Problém se den ode dne zhoršuje a v nejbližších dnech asi dojedu.
Zvláštní je to, že jsem tento problém měl už na podzim a samovolně ustoupil při nalití aditiva a delší jízdě s častým řazením.
Jinak jezdím pouze delší trasy od 30Km.
Měl by to být asi EGR ventil, ale bojím se o vysokotlakou pumpu. Otáčky ale zvýšit jdou a motor je po zahřátí normální se spotřebou do 3,6 l.
Jak se prosím projevuje vada pumpy?
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
neboj se ventil vydelat a vycistit. jinak ty line starty u cdi jsou normalni i s cistym egr. je to nafta a za studeneho motoru se spatne spaluje, tim padem ma motor maly vykon a elektronika auta hlida, aby nepustila spojku brzo a auto nezdechlo.
na pumpu tu mame taky tema.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!