Řazení 0.8 CDI

Řešení problémů převodovky, spojky, řazení
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

muj drzi taky. v jakem stavu auto vypnu, tak v takovem stavu se mne zase zapne.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

DYK77 píše:David 0600 ma take new F2 ovsem v benzinu a jiz tu nekde psal, ze mu to neradi drive jak pri 3000rpm, coz mi prijde v poradku, ale u diesela me to celkem zarazi.

pokud má 06-tku tak má starší ne? Ale s tím řazením je to tak maximálně pětku to tam hodí dřív, ale musí to být rovninka nebo z kopce jinak to hned podřadí
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 »

mě tam po vypnutí motoru skočí taky vždycky manuál
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
valy 46
Příspěvky: 52
Registrován: úte 11 lis 2008, 21:32
Bydliště: SC WWW.Bagrujeme.eu

Příspěvek od valy 46 »

me ikdyž odpojím baterku tak si to pamatuje :idea: :idea:
Jerome

Příspěvek od Jerome »

Taky po kazdem nastartovani skace na 1, nehlede na to v jakem rezimu motor vypinam :? to mackani cudliku me uz zacina malinko tocit... da se to "nejak " nastavit?
dodo555
Smart ACE
Příspěvky: 723
Registrován: stř 12 lis 2008, 14:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 »

ahojte tiez musim stale mackat tacidlo aby sa mi preplo na A , zistil uz niekto ako sa to da nastavit?
smart passion 52kW 2007
smart passion 52kW 2008
smart ebike
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

Mam dojem ze nekde jsem cetl ze prave toto nejde u Smarta nastavit
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3819
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Zrovna včera jsme s Hobojem narazili na to, že jemu to řadí nějak jinak...

U mě je celý to kouzlo v tom, jestli brzdím, když dávám šaltpáku zprava doleva. Jestli si to pamatuju dobře, tak když brzdím, tak tam skočí to, co tam bylo naposled - 1 nebo A. Když nebrzdím, tak tam skočí 0 a pak už je jedno, jestli potom zabrzdím nebo nebo ne, protože tak jako tak musím pohnout dopředu, což je považováno za ruční zařazení 1, takže zůstane v ručním módu a pak se tedy musí pokaždý stisknout tlačítko A.

Hoboj má tlačítka na volantu (jako pádla), takže vlastně nemá tu povinnou mechanickou kulisu a jestli to dobře chápu, tak vlastně ze zařazaný zpátečky R stiskne tlačítko "+" a ´pokud v tu chvíli brzdí, skočí tam rovnou 1 - nemusí absolvovat tlačítko N a tlačítko 0. Pokud nebrzdí, skočí to z R na 0 a když potom ukne do brzdy, tak se 0 sama přemění na 1.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

jenomze hoboj je kutil a predelal si razeni na volant :wink:
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3819
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od JBC »

Lukáši, já o voze, Ty ... o Hobojovi. Vůbec nejde o to, jestli je kutil. Jde o to, že pádly, nebo tlačítky, nebo tlačítky z houkačky se řadí v jiném pořadí, přímo z R na 1.
Mimochodem, moc se mi líbí řazení klaksonem - to můžeš nechat před obchodem odemčený a nastartovaný, protože s tím neujede asi nikdo. (Ale protože řazení na volantu mi nevyhovuje, tak si nic takového dělat nebudu)
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

tak to nevim, jak to ma. co sem u neho videl, ze nema radici paku, tim padem musi vse ovladat na volantu (jako ve F1). pohyb radici paky simuluje tlacitkama. v radici pace neni nic jineho nez ze se spinaji jednotlive elektricke obvody (zpatecka, neutral, jizda vpred - pokyn k razeni vyssi rychlosti, pokyn k razeni nizsi rychlosti) je to 5 moznych situaci, ktere elektronika v radici pace snima. k tomu jeste elektronika soucasne snima pres brzdovy spinac seslapnuti brzdoveho pedalu.

ja to mam tak, ze kdyz jedu a mam razeni zaple na A, vypnu motor (zamknu, ...), tak po zapnuti si to pamatuje posledni volbu = A. kdyz dojedu s autem a budu tam met zaply manual = 1, zase vypnu ... a kdyz chcu jet s autem znovu, tak je tam zase 1 = manualni razeni.
z N na R nebo A (1) musim met seslaplou brzdu. Z A (1) nebo R na N seslaplou brzdu met nemusim.
myslim si, ze kdybych mohl dat z R na A (1), tak taky nemusim jit pres N. bohuzel kulisa radici paky to nedovoluje ;-) je to o te elektronice a "spojovani kontaktu" v radici pace ;-)
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

Tak panove nehadejte se.
JBC - tak aby bylo jasno, vzdycky to radi postupne jako kdybych radil kulisou akorat to dela mikroprocesor. To znamena ze kdyz z R volim 1 tak v procesoru probehne rada - R / N / 0 / 1 ale tak rychle ze to vypada ze radi primo z R na 1. Ono to jinak ani nejde a ani nefunguje.

Lukas - razeni "obstarava" magnet ktery je na druhe strane radici paky a ten porejizdi pres Hallovy sondy (cidle reagujici na magneticke pole) a tim urci zarazeny stupen
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

:lol: :-)))
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Odpovědět