Kontrolka motoru chvíli svítí
http://stela1.rajce.idnes.cz/Smart
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Třeba u S-MAXE když vyhodnotí chybu tak už se nepřemáze. Sprostě svítí futr.
Dík za postřeh . Aspon vím že je to normální
http://stela1.rajce.idnes.cz/Smart
Zjistil jsem že když se ráno rozjedu a motor začne takto blbnout stačí párkrát prošlápnout plyn až na podlahu a prcek se chytne a jede zase normálně a kontrolka se nerozsvítí:-)
Až bude čas tak ještě vyměním kabely u svíček a případně prohodím cívky,snad tím zjistím kde je závada na tom 2 válci.
Ještě mám dotaz,nedaří se mi motor ohřát na více jak 80 (při popojíždění po městě) jakmile se rozjedu motor se uchladí na 40 a to mám i kartón na chladiči:-(
Při popojíždění a ohřátí na 80 mi začne problikávat kontrolka oleje ale jen při volnoběhu. Dal jsem nový olej a stále to dělá:-(
2. problém, co píšeš s tím chlazením a ohříváním, tak vidim na termostat, protože při správné funkci tam ty tři bubliny musí být při jízdě i při volnoběhu.
Za 3. - co tam leješ za olej ??
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
vypln si podpis !!!!
ja mam tuseni jestli to nebude smarti nemoc, jak to nejde za plynem.
jeste jestli to neni cidlo otacek motoru
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Co se týče oleje, tak jsem nikde nenašel nic jiného, než tu tabulku doporučených viskozit olejů v závislosti na klimatickém pásmu, kde auto jezdí. Mě z toho vyšlo, že k nám se hodí 10W40, dokonce by vyhovoval i 15W40.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Je videt ze uz neco pamatujes, ale trosku si to pletes. Tohle se tykalo kdysi starych aut, kde se pouzival jeste olej typu-A, tam opravdu hrozilo to ze kdyz se ten olej vymenil za AD coz jsou "v podstate i ty moderni oleje" (ted me budou opravovat lidi co tomu opravdu rozumi), ze tyto oleje uvolni nanosy z oleje A a ucpou kanaly. Ale stejne se to tykalo tech motoru co pouzivaly Acko dlouhou dobu.kuher píše: Jestli chceš rozpustit usazený karbon a ucpat kanálky, tak tu "nulku" tam dej. Je nutné dát to, co tam bylo, nebo stejných parametrů.
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
nechci moc oponovat ale slysel jsem pripad ze motor zral olej 10W jak zbesily a po rade at tam nalije 0ku prestal. Nevim jak je to mozne ale je to od cloveka kteremu muzu verit i pozdravJindřich píše:Přesně tak, jedině olej 10W40, pokud je tam opravdu 0W40, tak se divím, že ta kontrolka mazání někdy vůbec zhasne, dy je to řídký, jako stolice při úplavici??
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Hele, podle toho, co píše, tak to prostě po nastartování běží na dva hrnky. Ale smartí nemoc by to být mohla - jak to žere olej, tak jsou zas...špiněný svíčky a v tom jednom válci na studených, zaolejovaných svíčkách prostě ne a ne přeskočit jiskra. Když to párkrát protočí, tak se třeba svíčky v tom válci osuší a pak i ty začnou pálit.xlukas.cz píše:ja mam tuseni jestli to nebude smarti nemoc, jak to nejde za plynem.
Nejdřív bych zkusil vyměnit kabely. I se svíčkama. Já jsem se nestačil divit, když jsem po výměně zkoumal ty původní kabely (TADY) a divil jsem se, že to s nima vůbec mohlo běžet!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7