Brzdy
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Dal jsem tu teflonovou vazelínu, je jak píšeš na vyšší teploty. Použil jsem ji už před několika lety a nedávno když jsem opět čistil třmeny, byla v pohodě, jen špinavější. Samozřejmě, že když už jsem to měl rozdělané, starou jsem vytřel a dal novou vrstvu. A třmeny? Pohybovaly se volně, takže vazelína funguje.
Re: Brzdy
Mel jsem tam od soudruhu z DE tu bilou silikonovou co o ni pises (nezere gumovy prachovky, kteryma prochazi), ale menil jsem za tu cernou do homo-kloubu (s primesi molybdenu):).
Taky by nemela zrat gumu, pac jsou pres ni manzety, ze jo:) .. cize mas o5 dilema
..
Taky by nemela zrat gumu, pac jsou pres ni manzety, ze jo:) .. cize mas o5 dilema

Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Re: Brzdy
Jindro, dík za radu, ale ze spreje tam určitě nedám nic. Nejsem schopen odhadnout, kolik se z toho odpaří pracovního rozpouštědla a jak moc to vyschne. A pokud se nepletu, zrovna tato měděná pasta vyschne poměrně hodně.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Brzdy
Tak jak psal Winterwolf na straně 23 – pro mne též docela znatelné překvápko s ABS. Jedu Brnem po dlouhém období kdy v Brně nepršelo v dešti ani nebyl nějak extrémně prudký. A to rychlostí ve městě se pohybující kolony vozidel od semaforu k semaforu mezi 40-60km/hod. ulicí Ostravskou. Najednou v zatáčce krátká sepnutí ABS s doprovodným „hlukem“ a cítil jsem cca 3 až 4 vteřiny že „plavu“ i s řízením které jakoby nereagovalo. Nu asi se štěstím jsem „vyplaval“ se zapnutými čtyřmi blinkry do vedlejší ulice. Tam jsem rozjížděl a dobrzďoval již se ABS neozvala tak jsem se znovu zařadil do kolony a opatrně jel domů. Téma jsem pročetl. I téma ABS - svítí, myslím si, že brzdy a ABS spolu souvisí tak píši zde.Pneumatikami to nebude ty mám v pořádku, brzdová kapalina OK, brzdové deštíčky, kotouče a obložení v pořádku. Již jsem najel od té doby – úterý dopoledne 18.8. nějaký ten km a také km věnované zkouškám v serpentinách u Brna blízko mého bydliště jsou a dosti ostré takže brzda- plyn. Ale tak abych si to "odskákal" v případě opětného selhání ABS sám! Zatím žádné bliknutí ABS jsem nezaznamenal a na brzdách nic nepoznám, šlápnu, brzdím – razantně i „normálně“. Bez problému jsem jezdil cca 7 let v dešti i sněhu a teď cvak blikne ABS.
ABS varovně nesvítí tváří se „normálně“ otočím klíčkem a po pár vteřinách všechny symboly v levé části displeje zmizí. Hm jak píše Dyk bez serepetiček ABS k nim počítám bych se do tohoto problému nedostal, jezdil bych s pocitem, že ABS nemám. Ale elektronická vybavení aut jsou trendy zvyšují koupěschopnost bez nich to již nepůjde. Ale za takováto sepnutí třeba ABS pěkně „děkuji“! Namísto pomoci něco na silnici „ustát“ vlastně způsobit problémy. No elektronika někdy selže, ale třeba u počítače člověk sedí v klidu že?
Jak bych měl tedy postupovat dál aby ze mne vyvanul ten blbý pocit se zážitkem selhání ABS. Co se týče rad bych uvítal aby směřovaly k věci, napište pouze ti z klubu, co si myslíte, máte praxi, že o technických záležitostech provozu automobilu něco víte! Tedy na co konkrétně bych se měl v technické oblasti zajímat, aby ABS na vozovce beze sněhu, bez škvárového posypu či hlubším písku na solidní silnici pouze za deště „neblbla“.
ABS varovně nesvítí tváří se „normálně“ otočím klíčkem a po pár vteřinách všechny symboly v levé části displeje zmizí. Hm jak píše Dyk bez serepetiček ABS k nim počítám bych se do tohoto problému nedostal, jezdil bych s pocitem, že ABS nemám. Ale elektronická vybavení aut jsou trendy zvyšují koupěschopnost bez nich to již nepůjde. Ale za takováto sepnutí třeba ABS pěkně „děkuji“! Namísto pomoci něco na silnici „ustát“ vlastně způsobit problémy. No elektronika někdy selže, ale třeba u počítače člověk sedí v klidu že?
Jak bych měl tedy postupovat dál aby ze mne vyvanul ten blbý pocit se zážitkem selhání ABS. Co se týče rad bych uvítal aby směřovaly k věci, napište pouze ti z klubu, co si myslíte, máte praxi, že o technických záležitostech provozu automobilu něco víte! Tedy na co konkrétně bych se měl v technické oblasti zajímat, aby ABS na vozovce beze sněhu, bez škvárového posypu či hlubším písku na solidní silnici pouze za deště „neblbla“.
Smart40kW MCO1, je to atypické, pohledné a sympatické auto včetně jeho výkonu.
Re: Brzdy
Někdy to udělat může, mě to občas taky udělá, může to udělat bílá čára na silnici, možná i nějaký olej v asfaltu, nerovnost na silnici(auto se lehce nadnese) v ten moment se zrovna nějak přenese váha na nějaké kolo víc a na nějaké míň a tím jak je mokro tak se jedno kolo pootočí trochu jinak a vyhodnotí to jako že je potřeba zasáhnout.
451 Brabus Xclusive 75kW 2011
Re: Brzdy
Jsem mel po nepretrzitym provozu "v dešti i sněhu" pukly oba zadni ABS krouzky, kouknul bych na ne.
Predni byly naprosto ok, jsou lip zakrytovane.
Predni byly naprosto ok, jsou lip zakrytovane.
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Re: Brzdy
Když nereagovalo řízení, musela to být kluzká silnice. Protože ABS máme přece právě proto, aby řízení zůstalo funkční. Na některých místech se opravdu vyskytuje extrémně kluzký asfalt (u nás jedna kruhovka, na které když ve Felicii na dvojku přidám plyn, začnou se protáčet kola). No a jinak stačí náprstek nafty a na mokru to klouže lépe, než na náledí.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: Brzdy
ivo, pochopil sem, ze jsi v zatacce slapl na brzdu a auto jelo dal s drncenim abs.
bud v klidu, to neni zavada, ale naopak potvrzeni spravne funkce abs. za deste jezdim se smartem do zatacek s velkym respektem, protoze jak pri brzdeni, tak pri pridani plynu jede auto zatackou rovne - nezataci a kdyz jsi potreboval brzdit, tak o to je to horsi.
me abs blikalo i na obycejnych nerovnostech pri brzdeni . jak pise druzeta, auto poskoci - lehky predek a jedno nebo obe kola se zastavi. zadni se toci, proto zacne fungovat abs.
bud v klidu, to neni zavada, ale naopak potvrzeni spravne funkce abs. za deste jezdim se smartem do zatacek s velkym respektem, protoze jak pri brzdeni, tak pri pridani plynu jede auto zatackou rovne - nezataci a kdyz jsi potreboval brzdit, tak o to je to horsi.
me abs blikalo i na obycejnych nerovnostech pri brzdeni . jak pise druzeta, auto poskoci - lehky predek a jedno nebo obe kola se zastavi. zadni se toci, proto zacne fungovat abs.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





Re: Brzdy
Já myslím, že JBC má naprostou pravdu, jel jsi na extremně kluzké vozovce a jak píše Lukáš, fungovalo t o správně, pánové, copak jste to nikdy neslyšeli, že je nutné dávat pozor když zaprší po delším suchu a spláchne se na silnici prach z ovzduší a vytvoří to mazlavý , blátivý film na asfaltu ?? Zvlášť, jestli máš vepředu ty úzký šunky .



SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak 

Re: Brzdy
Jak vas tak posloucham, jezdite s tema skrckama jako prasata do mokrych zatacek
)) .. a jeste v nich brzdite, kurna .. brzdi se pred zatackou ODJAKZIVA, ne ?:)
Noha nema v zatacce co delat na brzde (aspon za nasich casu nemela) v zatacce si koleduju uz tak akorat o pekny pruser kdyz ji nepredvidam predem a dupnu na to az jsem v ni rozjetej jako vlak:). Sunky / nesunky:).

Noha nema v zatacce co delat na brzde (aspon za nasich casu nemela) v zatacce si koleduju uz tak akorat o pekny pruser kdyz ji nepredvidam predem a dupnu na to az jsem v ni rozjetej jako vlak:). Sunky / nesunky:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Re: Brzdy
Díky všem za bryskní vstup do „mého“ téma ABS a brzdy. Nacházím se téměř ve všech popisech příspěvků, co zde uvádíte to všechno na tom úseku silnice v zatáčce bylo to si pamatuji je fakt – nic nechybělo! I to že jsem musel právě tam přibrzdit to podtrhuji, „kolona“ se rozjede a frčí auta před a za vozidlem až k semaforu na červenou a já byl právě v zatáčce, když jsem musel šlápnout na brzdu, nedojížděl jsem, ale brzdil ještě, že si hlídám „odstup“ tak jsem to zřejmě ustál. Na kroužky ABS se podívám ty jsem nekontroloval abych měl jistotu, a při nepřízni počasí se budu snažit si pohlídat, abych v obdobné situaci nebyl nucen razantněji brzdit zvláště pak „v tlačenici“. Nu opatrnosti asi není nikdy dost dám na rady ano bylo to tak jak popisujete!
No jelikož se mi doposud nic takového po najetí cca 35 000km se Smartem nepřihodilo tak mě to, dá se říci, i trochu rozhodilo ne v tu danou chvíli tam jsem se snažil myslím si, na ty „poměry“ v klidu situaci zvládnout nic jiného asi řidiči nezbývá to až potom jsem si řekl „no sakra“?? ? bylo to o ….,. Takže budu ještě chvíli jezdit s vyostřenějším sledováním reakcí vozidla a ABS a kdyby se nějaká skrytá závada přece jenom projevila tak o ni zde napíši. A když nic tak nic budu pouze jezdit.
No jelikož se mi doposud nic takového po najetí cca 35 000km se Smartem nepřihodilo tak mě to, dá se říci, i trochu rozhodilo ne v tu danou chvíli tam jsem se snažil myslím si, na ty „poměry“ v klidu situaci zvládnout nic jiného asi řidiči nezbývá to až potom jsem si řekl „no sakra“?? ? bylo to o ….,. Takže budu ještě chvíli jezdit s vyostřenějším sledováním reakcí vozidla a ABS a kdyby se nějaká skrytá závada přece jenom projevila tak o ni zde napíši. A když nic tak nic budu pouze jezdit.

Smart40kW MCO1, je to atypické, pohledné a sympatické auto včetně jeho výkonu.
Re: Brzdy
Tak at Ti to jezdi dal uz bez "prekvapek", sousede
)) ..


Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_

Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
