Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj, koupil jsem si na dojíždění do práce 2001 0.8di , samozřejmě poctivá porce km. Můj problém je , že když je auto úplně studené mám problém s rozjezdem. jakoby nemá sílu mám plnej a nic se neděje cca 6 vteřin a pak se malinko začne rozjíždět. To samé při rozjezdu do kopce se mu vůbec nechce. nevím jestli nějaká závada na spojce ale nějak neklouže motor se nevytáří jen nejede .. Po cca 3km svítí jen jedna bublinka ale už se rozjíždí docela normálně jen z místa na jedničku se trochu zaklepe prvních 5 - 6m jinak celou dobu řadí docela bez problému až na to, že automat se mi zdá tam cpe vyšší kvalty někdy moc rychle v nízkých otáčkách a pak zpět podřazuje. Jinak jede docela dobře /až na hluk v kabině )/
Druhý problém jsem objevil včera. když bylo auto nastartované studené, tekla mi z něj nafta docela dost jakoby zlevé části někde zezhora a stékalo to po levé straně diferáku. po chvíli to přestalo a za jízdy a za tepla už neteče. Jsem z toho blázen. poradí někdo prosím?
Pravděpodobně bych řekl aktuátor , v odkazu si prohledni, kde a co se dá namazat nebo vyčistit - může být i závada jinde, spojka, některý ze snímačů otáček ..., ale mrknul bych se nejdříve na ten aktuátor. http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... arbox.html
ferkov píše:Ahoj, koupil jsem si na dojíždění do práce 2001 0.8di , samozřejmě poctivá porce km. Můj problém je , že když je auto úplně studené mám problém s rozjezdem. jakoby nemá sílu mám plnej a nic se neděje cca 6 vteřin a pak se malinko začne rozjíždět. To samé při rozjezdu do kopce se mu vůbec nechce. nevím jestli nějaká závada na spojce ale nějak neklouže motor se nevytáří jen nejede .. Po cca 3km svítí jen jedna bublinka ale už se rozjíždí docela normálně jen z místa na jedničku se trochu zaklepe prvních 5 - 6m jinak celou dobu řadí docela bez problému až na to, že automat se mi zdá tam cpe vyšší kvalty někdy moc rychle v nízkých otáčkách a pak zpět podřazuje. Jinak jede docela dobře /až na hluk v kabině )/
Druhý problém jsem objevil včera. když bylo auto nastartované studené, tekla mi z něj nafta docela dost jakoby zlevé části někde zezhora a stékalo to po levé straně diferáku. po chvíli to přestalo a za jízdy a za tepla už neteče. Jsem z toho blázen. poradí někdo prosím?
Tak to jsme na tom úplně stejně, únik nafty jsem zjístil, teče z railového čerpadla, budu ho muset vyndat a nechat přetěsnit, je to prej bolest motorů od Mercedesu, proč to studený nemá sílu nevím, mohlo by to souviset s únikem nafty, jak píšeš auto nechce jet a mě ještě dost černě kouří, zkusím se ještě podívat na EGR. Když něco zjístíš tak dej vědět.
Roman Milo píše:Zaslep EGR a uvidíš, jaká to bude raketa.
Jo, chystám se na to, ale to čerpadlo musím stejně udělat, spotřeba šla znatelně nahoru
Pokud ti to zejména studený při rozjezdu silně kouří a moc se tomu nechce - jednoznačně EGR. Dělalo mně to to samý a minulou sobotu jsem je vydělal (trošku porod ale nakonec to šlo), vyčistil a hned zalepil - na ebay záslepka z Polska, nerez a přesně pasuje. Od tý doby jede jak z praku .
ahoj, koupil jsem si smarta 0.8 cdi 2001 taky se mi nezdá ten rozjezd
Našel by se někdo z okolí prahy jsem z příbrami kdo má taky 0.8 a okouknul mi to a poradil popřípadě ukázal svého smarta a řekl co a jak?
Za každou radu budu rád přijedu jsem začátečník a nemám to s čím porovnat vždycky jsem ho chtěl a zatím jsem spokojen drandí super
email: 775256159@seznam.cz gsm: 775256159
JardaKo píše:Pokud ti to zejména studený při rozjezdu silně kouří a moc se tomu nechce - jednoznačně EGR. Dělalo mně to to samý a minulou sobotu jsem je vydělal (trošku porod ale nakonec to šlo), vyčistil a hned zalepil - na ebay záslepka z Polska, nerez a přesně pasuje. Od tý doby jede jak z praku .
To samy, v EGR-u je krom servopohonu i snimac polohy a ten zacne posilat z5 do CML uplny blbosti a proto auticko nejede a cmudi:).
Vycistil jsem , zaselepil a jezdim, predtim to vic jak 90-100km/h nejelo a o rozjezdech samoze nemluvim:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_