Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No v barumu mi za to nic nerekli, protoze mi nic neudelali. Jinak pry by to stalo asi 750 kc. Zitra vyrazim do toho smart centra a tak jsem zvedava, jak to pujde.
Zuziiik píše:Myslim, ze smart by mal mat kolesa rovno...ani do A ani do V...bolo by totiz divne ak by prave on mal tento system stvoreny pre nadmernu zataz, kedze do kufra toho zase az tolko nedas aj ked niektori by mohli protirecit...
ako sa spominalo, naprava musi byt do Acka, alebo do Vcka... podla toho ake su odklony. Ale pokial viem, na zadnej naprave sa geometria nerobi... teda ak neratame meranie tolerancie.
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Tak jsem ted prijela ze smart centra a geometrie neuspesna. Nejde mi udelat, protoze jsem to mela pry bourane na predni pravou stranu a kolo mam o 1 cm odklonene. Takze musim koupit novej tlumic a kdyz ani ten nepomuze, tak zkouset dal . Tak musim te schanet neco financne dostupneho.
Ivanka píše:Tak jsem ted prijela ze smart centra a geometrie neuspesna. Nejde mi udelat, protoze jsem to mela pry bourane na predni pravou stranu a kolo mam o 1 cm odklonene. Takze musim koupit novej tlumic a kdyz ani ten nepomuze, tak zkouset dal . Tak musim te schanet neco financne dostupneho.
menit len jeden tlmic sa oplati aspon par na prednej naprave, idealne vsetky styri...
silne pochybujem, ze nejde spravit geometria... ak by to bolo tak ako hovoria v servise, tak musi abyt skryvene nosniky a hlavne auto by tahalo do jednej, alebo druhej strany... nie trocha, ale vyrazne. o 1 cm posunute rameno je kurva vela...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
a vlastne co ma spolocne tlmic s geometriou??? to robili tu geometriu vazne v mercedese??? tak to su potom poriadne lamy.
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
V mercedesu ne, ale ve smart centrumu, je to servis na smarty. Pry ta geometrie nejde udelat na hodnoty, ktere maji byt. Auto mi nijak netahne na jednu stranu. Rikali, ze bud se to kolo srovna po vymene tlumice a nebo te tehlice. Tak nevim nevim
Gibon píše:
Co má spolecného tlumic s geometrií? Docela dost. Mužeš díky nemu menit odklon kola.
sakra a ja som si myslel, ze nato je gulovy cap...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Po anglicky bouzel neni na sklade. Vytiskni si to a dej nekomu prelozit, pres mnozstvi obrazku toho tolik neni a nebo pozvi na pomoc Translator
Jen dodám, že vetšina aut na našich komunikacích má zadní kola do "A" a prední do "V" , staci se poradne podivat. Samozrejme, cim vice zakryva naraznik kola, tim mene patrne to je.