Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jsem pro aby se nic nevymýšlelo a koupil se vzorek, který je provozem ověřený.
S tím chladičem. Myslím, že když se tam dá ten klasický hliníkový filtr a nebude se příliš šetřit na jeho velikosti, tak se podstatně zvětší plocha filtru a lepší chlazení je zaručeno. Moc tu politiku s chladiči oleje nechápu, že by měl Smart problém s chlazením oleje? V našich zeměpisných šířkách je to asi zbytečnost a v zimě by to mohlo spíše uškodit. Využití bych viděl hlavně pro sportovní účely. Kdyby se olej přehříval, tak hodně zřídne a bude blikat kontrolka mazání si myslím.
Olejový chladič jsem měl také na autě s motorem chlazeným vzduchem, ale tam v podstatě zastupoval vodní chladič.
Tak jsem předběžně zjišoval cenu když by se dal vzorek a dělalo se 5-10ks,tak chce za ks 800-1200Kč,což mě přijde docela dost,ale ptal jsem se člověka který by to udělal špičkově a na CNC stroji,ale na tohle je asi zbytečná špičková práce,zkusím ještě někoho jinýho,případně pokud by se našel někdo kdo by to udělal třeba v práci tak materiál bych na to dodal.Jinak asi nená cenu nějak zajišovat ten adaptér aby se při vyměně filtru nepovolil,když se povolí,tak není problém ho zas našroubovat zpátky.
Na soustruh můžu jít dělat u kamaráda,nějak bych to asi vytočil,ale nevím jak bych udělal ten venkovní závit jako je na tom původním plastovém krytu filtru.
xlukas.cz píše:myslel sem pojistka, abys pri odsroubovavani filtru soucasne nepovolil tu redukci.
Ta redukce má závit k motoru po celém obvodu a Alu filtr se šroubuje za střed, takže si myslím, že pokud se redukce dobře dotáhne, tak se nemá proti malému závitu na středu šanci povolit a když by se to přes to povolovalo , tak bych to pojistil malým množstvím "silikonu" na přetěsnění motorů.
Hoši stále si děláte problém s utěsněním a délkou redukce ,tak jestli jste si všimli tak ta redukce je na trubku která vychází z bloku utěsněná "O" kroužkem který je v drážce v zápichu v té díře redukce která se při našroubování na tu trubku nasune a kroužek to těsní,a určitě lépe než u original filtruten kousíček filcu.A co se týče délky redukce je třeba změřit při sundaném filtru vzdálenost od hrany velkého závitu(na motoru) po dosedací plochu,čela ze kterého vyčnívá trubka z bloku motoru´= maximum délky od čela po hranu redukce za velkým těsnicím "O" kroužkem,to je po max. pruměr te redukce,(max.možnost zašroubování ,tam těsní gum.kroužek,ne plochy) ta délka zbytku red.po dosedací plochu nového filtru už není podstatná.Myslím že je to dostatečně srozumitelné ,jsem spíše od realizace než psaní .Zrovna mě čeká první výměna tak to zkusím změřit ale potřeboval bych pro výrobu ten plastový závit na vzorek soustružníkovi protože to není klasický závit aby měl vzorek.A já to nebudu mít možnost mít rozdělané a stát než bude mít čas to utočit.Tak se mějte a užívejte Olda
FOR TWO 800CDI SPORTLINE WEBASTO
FOR TWO COUPE BLACK
Toyota RAV 4
Oldřich Šálek píše:potřeboval bych pro výrobu ten plastový závit na vzorek soustružníkovi protože to není klasický závit aby měl vzorek.A já to nebudu mít možnost mít rozdělané a stát než bude mít čas to utočit.Tak se mějte a užívejte Olda
No to máme stejný problém protože taky nemáme navíc ten plast.
Za měsíc to budu měnit. Jedna dobrá duše mi redukci přiveze z Anglie, tak ten plastový kalíšek budu moci zapůjčit na změření závitu, jestli jde o tohle.