Stránka 3 z 11

Napsal: pát 06 čer 2008, 15:41
od Chorche
áha, uš je mi to jasný co mi hučí zezadu jak sanytka :lol:

Napsal: pát 06 čer 2008, 16:23
od Panter
U všech aut, kerý sem kdy měl nebo viděl tak měli hadici z ventilovýho výka strčenou do fitlru vot sání. Vyvedenou pot auto sem nikdy neviděl :lol:
zde vyvedene pres filtr do ovzdusi ;) (drazsi varianta) - ale koukni se nekdy na starsi auta :idea:

Obrázek

Napsal: pát 06 čer 2008, 22:06
od DYK77
Tenhle filtřík viz foto nahoře, si dávají "tuneři" na odvětrání motorové skříně. Výpary sice nejdou do sání, ale má to nevýhodu a tím je nasáknutí filtru olejovými výpary do takové míry, že z toho olej začne prosakovat ven, prostě humus. Dražší a významnou variantou je separátor olejových výparů o kterém jsem mluvil, protože nastřádaný olej se z něj dá odpouštět a do sání se nedostávají mastné výpary, které jinak způsobují zakarbonování např. škrtící klapky.
Odsávání olejových par je realizováno samozřejmě hlavně kvůli ekologii. Pokud je motor v provozu, mají být výpary nasávány motorem a spáleny ve válcích. Pokud motor stojí, jdou výpary přes filtr s aktivním uhlím, který má dnes každé auto. Přes tento filtr bývá odvětrávána také palivová nádrž.

Napsal: pát 06 čer 2008, 22:18
od DYK77
Chorche píše:áha, uš je mi to jasný co mi hučí zezadu jak sanytka :lol:
Zezadu? Myslíš u Smart nebo Toyotu ? Dump ventil je v motorovém prostoru a montuje se většinou dodatečně v rámci tuningu. Sice snižuje zmiňovaný turboefekt, ale je citlivý na nečistoty. Stačí trochu smetí, ventil pořádně nedovře a způsobí ztrátu tlaku ve chvíli, kdy to nepotřebujeme. Protože potřebuje trochu pozornosti a ne každý je ochotný vrtat se v motoru a čistit ho, tak se sériově prostě nedává. Dump ventil také vydává onen zvukový efekt, který je dost výrazný a ne každý má chu to poslouchat.

http://www.youtube.com/watch?v=JIyI6fzWVD0

http://www.youtube.com/watch?v=fHmHqHbE ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=B6_NYcyeTt8

http://www.youtube.com/watch?v=J8oIyNBo488

Napsal: pon 09 čer 2008, 10:22
od Chorche
No mluvil sem vo pidivozítku :lol: Sem pochopil že tam je v sérii. U toy turbo nemam.

Problém s řazením

Napsal: úte 26 srp 2008, 21:39
od zizala75
Mám takový problém se smartíkem r.v 01 (myslím FOR TWO). Nikde jsem tady na foru nenašel podobný problém, tak to píši sem.
Při jízdě my najednou z ničeho nic přistane smartík jet. Jako by se vyřadila rychlost, ale motor nijak neřve. Na plyn nereaguje a ani se nic nestane pokud dám rychlost ručně. Prostě se pomalu zpomaluje. Pak najednou, jako by se vzpamatoval se rychlost chytí a jede to dále. Na displeji se nic neukazuje a ani nikde nic nepípá.
Prosím poraďte. Děkuji

Napsal: stř 27 srp 2008, 07:58
od xlukas.cz
a olej to nezere?

Napsal: stř 27 srp 2008, 08:12
od DYK77

Napsal: stř 27 srp 2008, 08:15
od xlukas.cz
ja te obdivuju, jak to mas vsecko vzdycky hned najite ty temata. ja nikdy nic nenajdu :roll:

Napsal: stř 27 srp 2008, 08:22
od DYK77
Se v tom hrabu "imrvére" , tak mát trošku přehled mňo, nic zázračnýho ;-) . Když fórum před dvěma lety začínalo a bylo tu pár příspěvků, tak jsem na tom byl lépe :)

Napsal: stř 27 srp 2008, 15:32
od zizala75
Zas tak uplně stejné to není. Neztratí to vykon jen 20-30%, ale o 100%. Svítí my ještě kontrolka ABS. Ta začala ale svítit později. Smartíka mám asi měsíc a úbytek oleje nepozoruji. Je ale pravdou, že to začíná dělat častěji a častěji. Dobiji baterku (hnedka třetí den jsem nechal u kamaráda rozsvícená světla a nabíjel asi 3hod). Taky vyměním palivový filtr a uvidím.
Ještě jeden takový postřeh: myslím, že tak po půl hodině jizdy to jede už zprávně.
Snad to nebude na GO motoru. Má najeto 92is (alespon podle tachometru)

Napsal: stř 27 srp 2008, 16:32
od xlukas.cz
neco s vybitou baterkou tady na foru uz bylo ... co kdyz je to problem spatne baterky?

Napsal: stř 27 srp 2008, 17:13
od zizala75
Pokud to bude baterkou, tak to bude super. Postuuji po nejlehčích věcech co jsem se tu dočetl. J to u supr. Díky všem za rady.
Právě odjel známej co má taky smartía, ale 05. Říkal, že to měl do te servisované jen MB na jižnáku a, že mu jednou měnili žárovku a když mu asi po roce praskla, tak si jí chtěl vymnit sám a s údivem zjistil, že tam má nějaké neoriginální pérko. Mysím, že pokud člověk nemá nějakého známého v servisu, tak ho natáhnou všude.
Jako poslední varianta bude telefonát panu Chrobákovi.

Napsal: stř 27 srp 2008, 17:21
od autodiagnostika
slaba baterka se projevi mimo jine tak ze nevystavi spojku a cvaka motorek centralu kufru nebo komplet
me to na CDi dela neco podobneho..u me je to plynovy pedal dela to nepravidelne vetsinou pri rozjezdu..staci povoli a znovu seslapnout a jedu

nez delat zavery o GO motoru ,zajed nekam na diagnostiku a uvidis

Napsal: stř 27 srp 2008, 17:32
od zizala75
Z diagnostikou může být trochu problém, protože to dělá jen někdy. Uvidím co udělá baterka a palivový filtr. :idea:
Co ta kontrolka ABS. Nemá někdo tušení co to může být? Že by končili destičky?