Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdravím, mám problém.
Koupil jsem manželce do smarta rádio, zapojil a když vzpnu zapalování a zapnu ho po chvice tak je vše OK, ale když je to delší dobu tak se rádio samo nezapne a všechny stanice které byly uložené jsou vymazány.
Myslím si že se tam vypne el. proud, snad kvůli zlodějům, nevím.
Asi tám musím přivést proud který je stály a nevypne se, nevíte odkud aby to nebylo složité a pracné?
Smart for two 800CDi.
Dík.
Pravdepodobne dochazi s vypnutim klicku k uplnemu preruseni privodu napajeni. kdyz dojde k vypnuti radia klicem, musi zustat jeste jeden vodic pod napetim pro napajeni pameti radia. Moje autoradio melo na ISO konektoru vuci konektoru v aute, prehozenou polaritu, takze jsem musel vysunout piny + a - ze ''samce'' a na konektoru je prohodit, na to pozor. Jinak ja mam napajeni do konektoru zapojeno z vyroby bez preruseni klicku, takze musim radio vypinat rucne, coz mi nijak nevadi. Pokud si s tim nevite rady, dejte to radeji nejakemu elektrikari, ale pokud je k radiu schema s pripojenim , tak to neni problem.
Zmer multimetrem zda na konektoru uz nekde trvale napajeni je ci neni. Pokud pritomno je, je zbytecne tahat dalsi vodic. Jinak blizko radia pod volantem je pojistkova deska, tam se da trvale + chytit. Zjisti k cemu ktera pojistka je a najdi nejvhodnejsi misto. Pozor na selektivitu jisteni, tedy nepripojovat radio s vlastnim jistenim, ktere ma vyssi hodnotu nez hodnota pojistky za kterou se napichnes.
- radio musi zustat pod napetim z baterky kvuli hodinam
- radio ma v sobe malou baterku, ktera drzi v pameti veci i pri vypnutem klicku a odpojene baterce. stejne jako pc, aby si pamatoval datum a cas
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
JJ je tam nejaky docasny zalozni zdroj co drzi pamet pro hodiny a predvolby pro kratkodobe odpojeni napajeni, podobne jako to funguje napr u videa, kdyz vypadne 230V~ , tak zalozni zdroj podrzi nastaveni pristroje. Proto se mu to po delsim odstaveni vygumuje.
Zdrvím mám tam jenom 4 vodiče dva na repro a asi plus a mínus a vždycky mi to vypne, takže asi to budu muset vyvést z té pojistkové skříňky. Takže dík za radu.
Jenom čtyři vodiče to myslíš na radiu nebo v autě? V autě by jsi měl mít minimálně dva v konektoru napájení to je ten co má tu packu na kraji a v tom druhém minimálně čtyři
A seš si jistej že ta věc o ktere se tu dohadujem je autoradio
dneska má snad uplně každý autoradio vyvod na čtyři repraky a to tak že každej má solo + a - takže osm konektorů a napájení má normálně nejmín 3 dráty jedno mínus jeden stálej plus(pamět) a spínanej plus.
Z rádia mám konektor samici. tam je toho hafo ale ve samartu mám v těch konektorech jenom čtyři dva v jednom a dva v tom vrchním to jsou repráky, mám jenom v předu.