Stránka 5 z 5

Re: Silentblok motoru

Napsal: stř 22 kvě 2019, 14:17
od JBC
A místo WD zkus jiný sprej, přímo "uvolňovač zarezlých závitů". Je ale pravda, že v některých situacích ani ten nepomůže, třeba když ocelový šroub prochází hliníkem.

Re: Silentblok motoru

Napsal: stř 22 kvě 2019, 15:22
od Petrulin1
No,bohužel mám i jiné,ale bez té stříkací trubičky.Nějak to o víkendu zkusím.Díky kluci.

Re: Silentblok motoru

Napsal: stř 22 kvě 2019, 16:28
od xlukas.cz
Kdyz mam nepristupno a bez hadicky, tak pouzivam sroubovak a kapku po kapce aplikuju na misto. Stejne nema smysl tam toho davat najednou moc. Akorat to stece jinam.
A pouzivam i brzdovku.

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk


Re: Silentblok motoru

Napsal: pát 24 kvě 2019, 12:15
od Petrulin1
Chlapci a ještě jeden dotaz. Jak moc důležitá je tam ta hranata plastová nasoska k tomu intercooleru? Ten štít takový. Mám to v dost dezolatnim stavu, tak mě napadlo, že bych tam tu spodní půlku už nevrátil. Jako vím, k čemu je, vím jak funguje turbo, vím na co je intercooler. Čím chladnější vzduch, tím lepší, jasně. Ale jak moc velký problém by způsobila absence tohoto dílu? Má někdo zkušenost? Díky

Re: Silentblok motoru

Napsal: pát 24 kvě 2019, 15:42
od xlukas.cz
Teoreticky dulezita neni. Prakticky, kdyz ji das pryc, tak ti do intercooleru nebude foukat vubec anebo teply vzduch.
Teply vzduch nizsi vykon, studeny vzduch vyssi vykon. Na vykonu vic pocitis zapnuti klimatizace.
Kdyz tam fouka, tak vic proudi i vzduch kolem motoru.
Zadouci v lete, nezadouci v zime.

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk


Re: Silentblok motoru

Napsal: pát 24 kvě 2019, 18:09
od Petrulin1
Hmmmm.Tak zkusím to nějak ponýtovat,je to na dvou místech zlomené.A víme,jak se to zove anglicky? Že bych zkusil ebay?

EDIT. Tak potupně se přiznávám,že ten středový silentblok jsem neubojoval.Začal jsem tu hlavu toho šroubu odrbávat,tak jsem to radši zarazil.Až půjde kára ke Gregovi s něčím vážnějším (klep klep,doufám,že ne brzo),tak půjde třeba motor ven a udělá se to.Nicméně vyměnil jsem i zadní dva závěsy,z nichž jeden byl dost potrhaný a druhý napůl.A cukání motoru se víceméně eliminovalo. On ten můj středový zas tak špatný nebyl. Ty zadní dva jdou v pohodě vyměnit.
ALE !! Udělal jsem jinou fičuru. Jak jsem se ptal na tu násosku vzduchu k tomu intercooleru,tak jsem ji dal zpět ponýtoval jsem to a vytunil. Posloužil 3l kanystr od kapaliny do ostřikovače. Uřezal jsem z toho dna takovou jako čtvrtku a na tu násosku jsem to naaplikoval a vytvořil takovou jako vysloveně lopatku,která jde asi 4 cm pod nápravu a zakusuje se do proudícího vzduchu jakože velmi výrazně=žene nepoměrně vyšší množství vzduchu k intercooleru= ten musí být zákonitě výrazně lépe chlazen.A já bych byl schopen přísahat,že to auto jede citelně lépe.Tam kde mám hranu,že podřazuju z šestky na pětku,tam jsem dnes jel dál šestkou a dokonce se to auto lehce rozjíždělo.Opravdu je to znát.Ale možná ,že teď mi to jede,jak to má jet,protože jsem tam opravdu třetinu toho plastového štítu vůbec neměl,bylo to urvané,napůl to blemcalo.Teď to plní funkci jak má, a je to určitě účinnější,než originál díl.Takže plodný víkend. :mrgreen: