Topení
- Jurko
- Smart ACE
- Příspěvky: 1394
- Registrován: úte 17 bře 2009, 11:40
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
smart mi pri -10° fuka vlazny vzduch po 200m
smartcars.club
_F_A_C_E_B_O_O_K/ smart.slovensko web: smartcars.club
smart fortwo coupe 450 0,6 Red, smart fortwo coupe 451 0,8cdi Crystal White, smart forfour 453 Black to Yellow, smart crossblade original 0155
_F_A_C_E_B_O_O_K/ smart.slovensko web: smartcars.club
smart fortwo coupe 450 0,6 Red, smart fortwo coupe 451 0,8cdi Crystal White, smart forfour 453 Black to Yellow, smart crossblade original 0155
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Vím akorát to, že na delší trasy topí bezvadně, ale na krátkých trasách se to prostě nestihne ohřát ( 700 ccm ) Ten motor se musí jízdou pořádně naakumulovat, jak se pustí topení moc brzy, tak jde teplota motoru hned dolů a topení spíše jen temperuje. Není dobrý za studena pustit topení hned naplno, tím se doba ohřátí motoru ještě prodlouží. Raději nechám motor ohřát na 85°C a pak dám topení na 1/2, aby to začalo trochu dýchat a pak během jízdy postupně pomalu přidávám. Ventilátor mám max na 2 stupěň, jinak se to teplo z motoru, taky rychle odebere.
- Milan Vavrek
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
- Bydliště: Muráň 101
A nie je jedno, či je to benzín alebo diesel. Ten diesel papká cca3-3,5l .
Hold, málo nafty, málo tepla.
Ale od toho je elektrické topení.
Meral som ho klieštovým ampérmrtrom. Treba si uvedomi, že ten elektrický radiátor je rozdelený na5 okruhov, a motor prihadzuje jednotlivé vetvy od otáčok.
Pri vol¾nobehu až do cca 1500 otáčok ide 1 vetva
1500-2200 už 2
nad2200 dalšia 3
nad 2500 už všetky
Hold, málo nafty, málo tepla.
Ale od toho je elektrické topení.
Meral som ho klieštovým ampérmrtrom. Treba si uvedomi, že ten elektrický radiátor je rozdelený na5 okruhov, a motor prihadzuje jednotlivé vetvy od otáčok.
Pri vol¾nobehu až do cca 1500 otáčok ide 1 vetva
1500-2200 už 2
nad2200 dalšia 3
nad 2500 už všetky
Smart CDI 30kW 2005 - OLD
Smart 451 1.0 45kW 2010
Smart 451 1.0 45kW 2010
- marko583
- Smart ACE
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
mne roadster v ozajstnej zime zacal ozajstne kurit az tak po 15 km... podotykam, ze od nova. ale po chvili uz isiel vlazdny vzduch. cim bol al starsi, tym to kurilo vlaznejsi vzduch a po vymene termostatu, vodnej pumpy a vsetkych tych hluposti okolo to je poriadku akuri ako besny 

Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde

Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Kto brzdi, prehrava...
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
SCHVÁLENO !!! 

2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279





Jak začalo více mrznout, taky jsem se pozajímal o topení. První čárka mi svítí po cca 3km, musím mít ale zastavené topení a vypnutý ventilátor. Jestli je ale normální, že při první čárce už se ohřívá horní strana chladiče?Nemáte někdo vyzkoušeno, kdy to má lízt do chladiče?
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Pokud se ti ohriva vrchni cast chladice uz pri prvni carce tak je vada v termostatu. Termostat otvira pri 90ti stupnich , coz jsou asi ty tri carky. Topeni jako takove se neda zavrit, akorat se da omezit pruchod vzduch radiatorem.
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim
)
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim

