Když už pokračujete v tom oleji, objevil jsem teď jednu konstrukční nedokonalost, a to, že více , nebo méně teče olej těsněním ventilového víka.
1. křivka dosedací plochy na hlavě je trochu jiná , než na víku, takže se někdy překrývá jenom 1 mm, když se těsnění dá špatně, tak se někde třeba někde nepřekrývá vůbec a olej tam prosakuje, přestože není tlakový.
2. těsnění se do víka nědává do drážky, aby se nemohlo posunout, jak to bývá u většiny aut, má to jenom rantl na vnější straně, takže při dotahování má snahu vyjet dovnitř - suma sumárum je třeba tomu věnovat pozornost při montáži, jinak se tam budou vytvářet kapky, kreré kapají po celém motoru dolů a člověk myslí, že mu teče to, nebo ono.
Já sám se chystám, že to někdy rozdělám, ten rantl odfrézuju pryč a jen to dám plochu na plochu na silkon, bez toho gumovýho těsnění, nebo udělám těsnění z klingeritu.
Když sundáte víčko, kde se leje olej, tak si posvítíte baterkou dovnitř a tam vidíte zevnitř, jak to s tím gumovým těsněním vypadá.
