pridavne budicky pro roadster- teplota motoru, tlak turba
pridavne budicky pro roadster- teplota motoru, tlak turba
www.detailingclub.cz
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz mas budiky, vidis ze je motor studeny a proto nedavas tolik plynu, aby jsi jej nehonil a setril turbo.
Po ohrati uz teplotu tolik nesleduji, ale barometr vyuzivam...
1. Pro uspornejsi jizdu - mensi tlak = mene paliva, mensi spotreba. Neuspornejsi je jezdit v oblasti podtlaku v sani, kdy turbo jeste netlaci.
2. Pro optimalni zatezovani motoru. Jelikoz je tlak turba seriove nastaven na max +0,7bar. a ja to mam SW otevrene na +1,1bar, tak si treba na dalnici hlidam, abych se zbytecne nedostaval pres 0,7bar a nedaval tomu zbytecne dlouhodobe napit.
3. Jako zpetnou vazbu, ze je sani OK po strance tesnosti. Chci-li z nejakeho duvodu max vykon a dam plny plyn, musi mi turbo natlacit zminenych 1,1bar, jinak je nekde dira, nebo pripadne turbo v haji.
www.detailingclub.cz
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele: